לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

הוא נשאר שבת


ב-5:40 התעוררתי מופתעת לקול טיפות הגשם שנופלות על הפרגולה. הגשם הוא הדבר האחרון שחשבתי עליו אתמול.
הוא נשאר שבת. פעם שניה מאז שהתגייס. בפעם הקודמת לא כל כך הרגשנו את זה. היה פסח. הבית היה מלא אורחים.
הפעם זה אחרת. הוא שם ואנחנו פה.

כשהוא בבית אני די מכרכרת סביבו: מתי תרצה לאכול, מתי אתה חוזר, רוצה קפה?  כל הזמן רעש, מוסיקה מהמחשב, הטלוויזיה עובדת, הטלפונים לא מפסיקים לצלצל, גם של הבית וגם הנייד. מכונת הכביסה ברקע. הכלבה כל הזמן נובחת. חברים באים והולכים. עוגות, קולה, הכיור מתמלא בכוסות קפה. מעשנים בחוץ. תשאירו לי את האוטו. מתי צריך להסיע אותך? יש לנו גם זמן כוס קפה משלנו. אני משקיעה באוכל בדרך כלל יש לו חברים שמצטרפים.

הבוקר עובר בנחת. אין הסעות לרכבת. לא צריך להשאיר את האוטו. אפשר לאכול את ארוחת הערב בצהרים. אפשר להסתפק במשהו דל הכנה..

בינתיים הוא לא צלצל.

שקט. שקט מדי. אני קצת לא מסתדרת עם השקט הזה. בטח אפשר ליהנות ממנו. אני צריכה ללמוד איך.

עכשיו אני יכולה להתפנות לסערות אחרות.

נכתב על ידי , 1/5/2009 15:49   בקטגוריות מתבגרת עם הילד, צבא  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-4/5/2009 20:29




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)