לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

הבגדים עושים את האדם? בטח!!!


 

הפוסט הזה מוקדש לעמית (לא המכשף, אחר..) שלצערי סגר את הבלוג שלו.

 

ההתחלה היתה שגרתית. עיצוב רגיל.

תוך שאני מנסה לשוות למקום הזה מראה קצת יותר אישי ומיוחד...

אבל אני לא מכירה את נפלאות הכלי הזה (המחשב, רק המחשב..) ויכולותיו

לא יכולה לרדת לשורש העניין.

בואו נודה על האמת, פשוט לא מוכשרת בתחום

והעיצוב החדש... יפה, נכון?

לא אני המעצבת...

 

את המעצב הכרתי פה, במסגרת היחסים המתהווים במרחב הזה.

מביקורים הדדים

הוא ביקר בבלוג שלי ואני בשלו וחוזר חלילה.

אני הבעתי דעתי על הפוסטים שלו והוא על שלי וחוזר חלילה...

ככה, יחסים שגרתיים...

 

למדתי שהוא מעצב..

ראיתי שהוא מוכשר. יודע גם לכתוב נהדר וגם לעצב (גם מבשל וגם אופה...)

הבלוג שלו שינה את פניו העיצוביות כמה וכמה פעמים ואני מאד אהבתי את זה

את הרוח החדשה העולה כל פעם מן הכתוב ומן העיצוב המשתנה

 

שאלתי אם יסכים...

והוא הסכים...

והתוצאה לפניכם...

הבלוג שלי התחדש לו במראה חדש. אופנת חורף 2004/5

יפה, נכון?

לפני שאתם ממהרים להתפעל שוב

(ורצוי לעשות את זה במיוחד בחלון המסרים שנשתל לו בצד...)

תקפצו רגע לבלוג הזה, בקישור הזה מלפומנה

ותוכלו לראות איזה עיצוב מדהים.

 

נכון שהעיצוב פשוט עוצר נשימה?

הבחור פשוט מוכשר

וכיוון שבימים אלה הוא גם קצת מובטל

אז כל מי שבא לו להשקיע קצת בעיצוב הבלוג שלו וגם לספק לו תעסוקה

מוזמן לפנות לעמית בכתובת הבאה:

[email protected]

 

ושהשבת תהיה טובה. הכי טובה שאפשר.

 

 

נכתב על ידי , 26/11/2004 17:54   בקטגוריות סתם....  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-30/11/2004 16:34




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)