לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

מלכת האמבטיה


בבוקר, אתם יודעים, אם יש לי זמן ואני לא צריכה לרוץ לשום מקום שאי אפשר להגיע אליו בנחת, בזמן שהמים במקלחת זורמים להם, אני מהגגת הגיגים (וכל זה עד שיכריזו על הגבלת המים מטעמי חסכון).

  • אובמה – איזה חתיך הוא, אה? ברמות. והנאומים שלו, כל כך לא שגרתיים, רהוטים, יצירתיים. תענוג לשמוע אותם אחרי בוש הדהוי הזה.
  • מישל אובמה – מדליקה לא פחות ממנו. איזה יופי היא נראית. כל פעם מביאים אותה מזווית אחרת. ואיך שהיא מצטלמת.. השבוע היתה התייחסות בעיתון לזרועות שלה. הזרועות החשופות והחטובות שלה מהוות מושא לקנאתן של נשים רבות. גם שלי, אני מודה. היא ספרה שהיא מקפידה על שלושה אימונים בשבוע ומשלבת בהם אימוני כוח ופעילות אירובית. נשים לא כל כך אוהבות אימוני כוח. בחדר כושר כמעט אף פעם אני לא רואה נשים באזור של המשקולות ואימוני כוח. בדרך כלל אני נמצאת שם לבד.
  • ואיזה מרגש לקרוא שמפעם לפעם המנהיג הכמעט הכי חשוב בעולם, נוטש את ענייני הממלכה הגדולה ולוקח את אשתו לדייט ושכולם יתפוצצו. אם הוא יכול להשאיר לכמה שעות את ענייני העולם ולבלות כמה שעות עם אישתו - אז כל אחד יכול.
  • נתניהו - כל כך משעמם, צפוי, משעמם (כבר אמרתי) אני כל כך מייחלת לאיזה מנהיג סוחף, כריזמטי, מדליק, כזה שמסעיר את הדמיון. לא נראה לי שבארץ יכול לקום לנו מנהיג כזה. פה כולם מכירים את כולם מהשכונה, מהצבא, מהתנועה. ואיך יכול לצמוח פה מנהיג כריזמטי אם ישבנו איתו על הסיר, או היינו איתו בצבא, או פגשנו אותו בבר המצווה ושאשתו נראית קצת כמו השכנה הפולנייה מהשכונה. אני מנסה לגלגל במוחי את המפורסמים שאני מכירה, מי מהם יכול להיות ה'מנהיג של המחר'? אני לא מצליחה לחשוב על אחד כזה. אני מודה שבתור אישה רדודה אני מייחלת למישהו להעריץ אותו, מישהו שהוא שילוב של חכם, יפה, בעל חזון, משכיל, אמיץ, כריזמטי. מישהו שירתק אותי אל המסך כשאני רק שומעת את הקול שלו. לנתניהו אין את זה.
  • אני לא מתרפקת על העבר. אני אוהבת לומר שאני מתרפקת על העתיד. אני חושבת שהעתיד מכין לנו הפתעות מדהימות כאלה שיהפכו את החיים למסקרנים, יצירתיים ומלאי הפתעות. אני מלאת סקרנות לקראת העתיד.
  • אני חוגגת כמה ימים של לבד. לבד לגמרי. בלי ילדים ובלי בנזוג. זה שיש עבודה באמצע, זה קצת מקלקל אבל אני לא אתן לזוטות קטנות כאלה להרוס לי את ההרגשה. בשביל להעצים את תחושת החופש הזו החלטתי לישון כל לילה בחדר אחד. ואולי גם ארדם בסלון מול הטלוויזיה..  

נכון שהיא מדהימה?

נכתב על ידי , 15/6/2009 21:10   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-29/6/2009 00:17




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)