לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

חופש. סוג של...





סיפור

 

בתקופת הבהלה לזהב, נסעו בארצות הברית ברכבת למערב איש לבן ואיש אדום (אינידאני). במהלך הנסיעה בת חמשת הימים, התיידדו השניים ונדברו להתחיל את מסע חיפוש הזהב במשותף.

כאשר הגיעו השניים לחוף המערבי וירדו מהרכבת, מיהר האיש הלבן לארגן את חפציו, חש לתחנה והתחיל בעשייה קדחתנית: ארגון הסוסים, ציוד ודברי מאכל, על מנת להתחיל בעבודה. האיש האדום ירד מהרכבת לאיטו והשתטח על הקרקע, פניו באדמה החמה, ולא נע. מיהר אליו חברו הלבן והאיץ בו להצטרף אליו. ענה לו האיש האדום: "נסענו למרחק רב במהירות אשר איננה טבעית לקצב האדם. הנשמה שלי אצה רצה אחרינו וניסתה להשיג אותי, אולם במהירות הנסיעה לא הצליחה להדביקנו בחתיכה אחת. רסיסים מהנשמה נותרו בדרך וכעת הם מגיעים לאיטם ומצטרפים אל השלם. אני חייב להמתין להם עד שיאספו כולם, כיוון שאם לא אעשה כן הם יאבדו לי לעד, ושוב לא אהיה שלם"

נכתב על ידי , 18/6/2009 06:38   בקטגוריות מכירה את עצמי  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-30/6/2009 20:11




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)