לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

דברים של פעם בחיים


 

רשימתם של דרלינג ושל אכילס שלחו אותי אל מגירת החלומות שלי.

קודם הצצתי שוב בעיתון וראיתי שאת מרבית הדברים הכתובים שם תחת הכותרת: 55 דברים שחייבים לעשות לפחות פעם אחת בחיים" – כבר עשיתי. ואלה שלא עשיתי, לא ממש מושכים אותי לרצות ולהתאמץ בשבילם.

אלה לא החלומות שלי.

יש לי המון חלומות. אני מגשימה אותם לאט לאט.

 One dream at the time

חלום אחד שלי הוא ללמוד החלקה על הקרח. למה? מאיפה זה בא? לא יודעת להסביר.

מה כל כך מושך אותי בזה? לא ממש יודעת להסביר לעצמי את החלום הזה. בעיני הוא מייצג דבר והיפוכו. מצד אחד – צריך להיות נורא בשליטה כדי להחליק נכון ולא ליפול. נדרשת ידיעה מושלמת של הטכניקה. ומצד שני – ברגע שהידיעה הזו נמצאת כבר בך, אפשר לוותר על השליטה ולהיסחף וליהנות מהתענוג שבהחלקה.

חלום אחר -  ללמוד בקורס למספרי סיפורים.

הדמות של מספר הסיפורים השובה את לב שומעיו סיפורים המפליגים עלי דימיון שבתה את ליבי

 

ויש עוד דברים שהייתי רוצה לעשות פעם בחיים (ואולי אפילו יותר..)

למשל: לצנוח, לנסוע לחו"ל לבד לבד, לראות שיטפון במדבר (דרלינג, את באה?) לשיר בלהקת רוק

ולחלום חלומות של שחיתות, למשל: לבזבז כסף בלי חשבון במקומות שאני אוהבת

 

הכי כיף היה לגלות שחלק גדול מן הדברים שרציתי – כבר בעצם הגשמתי, בלי לשים לב...

והמאזן שלי הוא בסך הכל לא רע...

נחמד, נכון?

                        

 

נכתב על ידי , 30/11/2004 15:50   בקטגוריות מכירה את עצמי  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג&rsquo;קי ב-1/12/2004 21:29




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)