לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

מסיבת הפתעה בהפתעה


ההנחיות לדבר הזה תמיד מתחילות בציוויים ואיסורים: "שלא תעיזי לפלוט מילה מהפה" "אל תדברי על זה בכלל" "אל תבואי לפני הזמן/ אחרי הזמן" מזה אני מבינה שעונת מסיבות ההפתעה בפתח ולפעמים מצטרפים אליה עוד כל מיני אירועים שמוטיב ההפתעה בהם הוא העיקר. העיקר להמם את בעל השמחה, העיקר שזה יהיה מקורי, והכי עיקר: שיגידו  לנו ש"הם לא הרגישו כלום". זה הכי שוס!!! 

אני אישית לא כל כך מתה על מסיבות הפתעה. פעם עשו לי אחת כזו.  אני מודה שזה היה נחמד ומרגש עד מאד. ואני גם מודה שידעתי על ההפתעה הזו כל הזמן ולא אמרתי כלום.. צפיתי בהם מהצד ממתיקים סוד ומספרים לי כל מיני סיפורים וטלפונים שמגיעים בשעות לא סבירות ונושאי השיחה המוזרים.. זה היה די משעשע. אני שיתפתי פעולה. ומכיוון שהם לא שאלו אותי מראש מה דעתי, היה חבל לי לקלקל להם את ההפתעה לחרב להם את ההתלהבות.

אבל אני מתגייסת ברצון למסיבות הפתעה של אחרים. אני משת"פית. אני מתגייסת לכל דבר. קודם כל אני משתדלת שלא להגיד שום דבר  מיותר ולא לקלקל את אלמנט ההפתעה ולא לעושת טעויות. במשפחה המצומצמת שלנו, טעויות זה מהלך שאין ממנו חזרה. הטעות הזו נזקפת לחובתו לעולמים. סיפור הפשלה עולה שוב שוב בכל אירוע משפחתי והוא הופך להיות חלק מהאגדות המשפחתיות, שעוברות מדור לדור... אני עושה בדיוק מה שאומרים לי. בקיצור, אני משתפת פעולה מרצון. והכי אני נהנית לראות את זה מהצד. אני מודה. מהצד זה הכי נחמד.

מסיבת הפתעה האחרונה נחגגה לפני שבועיים לאחותי. הוגי הרעיון היו הילדים שלה ביחד עם אלה שלי. החבורה המשותפת הזו כשהיא מתחברת לה ביחד – היא נעשית יצירתית ומטורפת וחסרת גבולות. כשהם ביחד אין להם מחסומים. בגלל היותי קרובה מאד לכלת השמחה, שהרי אני אחותה היחידה (נו, לפעמים יש לזה יתרונות..), הייתי שותפה מקרוב לכל התכנונים ותחמונים ולהתלבטויות וגם להתלהבות שהיתה שם. ראיתי איך הם 'תופרים' את הערב וקושרים את כל הקצוות ועושים אותו למה שנקרא אחר כך 'ערב בלתי נשכח', כל הרעיונות וכל ההכנות והחשיבה על כל הפרטים הקטנים וההתגייסות של כולם... אפשר היה להתרגש מאד מכל זה.

הרבה פעמים, במהלך תקופת ההכנות שלפני, אמרתי לעצמי שאם יש אנשים שככה מוכנים להתגייס ולטרוח ולהשקיע כל כך הרבה מאמץ וזמן ומחשבה בשביל לעשות אותך מאושרת לכמה שעות... אז זה בטח אומר משהו על מה שהם חשים כלפיך וחושבים עליך, ומהמקום הזה - זה בטוח שווה.

אבל הכי אני בטוחה שמסיבת ההפתעה יותר משהיא נועדה לכלת השמחה, היא נועדה לאלה שמתכננים אותה. כל התכונה הזו בכל הימים שלפני, שמגיעה לשיאה ביום האירוע עצמו, ו'הסוד' המשותף הזה שיש לכולם שהופך אותם לרגע ל'שביעיה סודית' ובכוח ההתלהבות הזו הם מגייסים את כל העולם – וכמה אדרנלין שיש שם... זה ממש משהו להתקנא בו. זה סוחף ממש. סוחף כל כך עד שאי אפשר לעמוד בפני זה. ממש לא.

נכתב על ידי , 1/8/2009 07:53   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות, אופטימי  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-7/8/2009 10:19




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)