לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

כשחשבת שאני לא מסתכלת עליך..


כאשר לא שמת לב שאני מסתכלת עליך....

ראיתי שאתה עצוב ומכונס בתוך עצמך ולמדתי שיש דברים שמכאיבים, מבלי שאמרת מילה.

כאשר לא שמת לב שאני מסתכלת עליך....

למדתי שאתה אוהב כשאני מתחשבת בדעתך, בכל פעם שאני שואלת אותך את הפרטים הקטנים האלה, כמו למשל, "מה להכין לך לצהרים?"

כאשר לא שמת לב שאני מסתכלת עליך....

ראיתי אותך שמח כשאני באה אליך להתעניין במה שאתה עושה. שאתה תמיד שמח לספר לי "מה זה בדיוק", ותמיד יש לך סבלנות להסביר לי למרות שאתה אומר לי שאין לך זמן עכשיו.

כאשר אתה לא שם לב שאני מסתכלת עליך...

אני לומדת ממך כל מיני שיעורים כמו, ...איך להגיד "הרבה" רק בחיוך אחד....  איך להסתכל על הדברים אחרת, איך למצוא בכל דבר את החיובי.

כשאתה לא שם לב שאני מסתכלת עליך...

אני לומדת ממך איך להתחשב בך, איך לשתף אותך, אני לומדת את הקצב שלך ואני לומדת לדעת מה חשוב לך.

כשאתה לא שם לב שאני מסתכלת עליך..

אני מבינה שדברים לא כל כך מסתדרים, שאתה כנראה זקוק לי ושעלי לעשות שינוי בתכניות שלי ככה שזה יראה הכי טבעי שאפשר ושלא תחשוב לשניה שזה בגללך.

במעשיך ובאמירותיך אתה משפיע עלי לא פחות ממה שאני משפיעה עליך, למרות שחשבת שאני לא מסתכלת עליך ...

נכתב על ידי , 18/2/2010 18:07   בקטגוריות מתבגרת עם הילד  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-3/3/2010 07:13




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)