לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

סידורים אחרונים לפסח


ביום שישי בערב נזכרתי ששכחתי להזמין דגים. מיד במוצאי החג צלצלתי לחנות. לא היתה תשובה. כנראה עוד לא פתוח. אולי זה בגלל שעון הקיץ שהעבירו אתמול שהם מאחרים לפתוח. השעון קיץ הזה בלבל אותי לגמרי. שכחתי להעביר קדימה את השעון שליד המיטה וכשהתעוררתי בבוקר חשבתי שיש לי עוד המון זמן.. כשהגעתי למטבח גיליתי שהמציאות ואני לא ממש מחוברים ויש עוד 7 דקות עד לשיעור ספורט שלא התארגנתי אליו בכלל. בגדי ספורט, נעליים, לאסוף את השיער, גרביים.. לשטוף פנים, דקה לפני אני בריצה בחוץ. הבוקר בטוח שאאחר.

 

אז לא פלא שנשכחו ממני הדגים לגמרי. הגעתי קצרת נשימה לשיעור שבדיוק התחיל. תוך כדי שאני מסדרת את הנשימה עשיתי בראש רשימה של כל מה שאני צריכה לעשות היום כדי שלא ישאר הכל לרגע האחרון כמו שזה אצלי תמיד.. אני צריכה להחליט על מנת בשר נוספת, על רשימת קניות, רשימת טלפונים לברך לחג, לענות על כמה מיילים, להכין את הברכות ולהוסיף אותן למתנות שקניתי.

 

באמצע נזכרתי בדגים. בהפסקה צלצלתי אליו להזמין. מתי אפשר לבוא לקחת? שאלתי, שעה אחרי שהדגים יגיעו, הוא אמר. מתי הם יגיעו? אחרי תשע כנראה, הוא אמר. אני מבינה שבבוקר כבר לא אספיק. אצטרך לאסוף אותם אחרי העבודה, זה אומר ששוב הכל יהיה ברגע האחרון. הציר של הדגים לא יספיק להתקרש.. כל שנה אני תקועה עם הציר הזה.. הדגים בסדר. החזרת בסדר גמור ורק הציר של הדגים לא יוצא כמו שצריך. יומיים אחרי ליל הסדר הוא נעשה בדיוק כמו שצריך, אבל אז אנחנו כבר אחרי הכל. הכל עניין של תזמון. צריך לבשל את הדגים מוקדם כדי שהציר יספיק להתקרש אבל לא מספיק מוקדם כדי שהם יישארו טריים. עוד לא פצחתי את הסוד הזה...אבל אני כבר מבינה שזה המחיר של להשאיר לרגע האחרון.

 

אני חוזרת לשיעור חושבת מתי הכי מוקדם אני יכולה לראות את עצמי במטבח.. דווקא היום נתקעה לי הבדיקה הזו. חולף לי בראש הרהור שאולי כדאי לדחות אותה. לא. אני לא דוחה. זה מביא אותי ואת הדגים אל הערב. שוב. ומה עם מנת הבשר הנוספת? לא חשבתי עליה בכלל..  הכי טוב שאתרכז בתרגילים שם הכל יותר ברור. יש מי שנותן הוראות ואני רק מבצעת. בארוחה אני צריכה לתכנן. כרגע זה מעצבן. פתאום יש לי הרגשה שלא תכננתי נכון את הזמן. יש לי יותר מדי משבצות שאני לא יכולה לפנות. יש כינוס בבוקר ואחר כך פגישה שקבעתי והבדיקה שאני צריכה לנסוע אליה.. הבישולים וההכנות זה אחרי הכל..   הכל התבלבל לי.. זה בגלל השעון קיץ, אני חושבת..  מה פתאום שעון קיץ? איזה תרוץ לא משכנע זה אני אומרת לעצמי..

 

העיקר שעניין הדגים מסודר. אבוא לקחת אותם אחר הצהרים. אחר כך אלך לנוח, בערב אני אבשל, אפריד אותם מן הציר ואכניס את הכל למקרר. נו, שהדגים יהיו מוכנים כבר. כל השאר כבר יסתדר איכשהו. כמו תמיד...

נכתב על ידי , 29/3/2010 14:03   בקטגוריות שבתות וחגים, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-30/3/2010 22:46




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)