לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

לא דופקת חשבון


נגיד שהיה לי שבוע שהייתי יכולה לעשות בו מה שאני רוצה..

 

בשבוע הזה הייתי הולכת לישון מתי שאני רוצה וקמה מתי שאני רוצה, הולכת לאן שאני רוצה וחוזרת מתי שבא לי בלי לדפוק חשבון לזמן.

 

שלאף שטונדה כל יום. חובה.

 

חלק גדול מהיום הזה היה מוקדש לצפייה בכל הסרטים שאני מקליטה ביס מקס ואף פעם אין לי זמן לראות.

 

נפגשת עם כל החברות שלי, במיוחד אלה שתמיד אנחנו אומרות "כשיהיה חופש נקבע להיפגש" אבל בסוף אנחנו לא עושות את זה. אחרי הקפה והפטפוטים היינו הולכת לסרט / מופע מחול/ הצגה, או סם לשבת באיזה מקום לתוך הלילה...

 

עושה סוף סוף את הקעקוע שאני מתכננת כבר שנים. (אפילו הציור של הקעקוע מוכן אצלי כבר מזמן).

 

הולכת לים.. יושבת על החוף עם ספר, מפעם לפעם נכנסת לים להתקרר ולשחות ושוכחת מכל העולם.

 

מפרגנת לעצמי שבוע של קורס צלילה, אחר כך מבלה קצת בתל אביב וגם בירושלים ונוסעת לסוף שבוע לחו"ל.. לשטרסבורג למשל, שלא נבזבז הרבה זמן על הטיסה..

 

....................

 

וואלה, זה בדיוק מה שאני הולכת לעשות היום. אחרי שאגמור לכתוב את הפוסט הזה ועוד כמה דברים קטנים, אלך למכון כושר אחר כך אסע להיפגש עם חברה, נלך לשמוע הרצאות ולהשתתף בסדנא בנושא גבולות הסופרוויז'ן (כן.זה מעניין אותנו). אחר כך נלך לאיזו הצגה, נלך לאכול משהו.. נקשקש עד אמצע הלילה ונרדם באמצע המשפט.. מרוב עייפות... בלי שאף אחד יחפור לנו על מותר ואסור..

נכתב על ידי , 14/7/2010 07:27   בקטגוריות מעבירים את הזמן, יש לי צפורים בראש, אופטימי  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתם_אחד ב-26/7/2010 20:40




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)