לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

זו באמת אני?


 

 

אני אישה של מסגרות, של גבולות, של כללים. מסגרות עושות לי טוב ונוח. משרות איזו תחושה של נינוחות מסוימת, של בטחון, של משחק שחוקיו ידועים מראש.. מפעם לפעם ממציאים חוקים חדשים כדי לגוון ובעיקר כדי לא להירדם...

אבל...

בתקופה האחרונה אני מזהה בעצמי יותר ויותר סימנים של הצורך לפרוץ את הגבולות... לבדוק אותם.. למתוח אותם.. לבדוק עד כמה אפשר להרחיק אותם, כמה טריטוריות עוד אפשר לכבוש, על כמה משלטים עוד אפשר להשתלט...

כל פעם במימדים אחרים. לפעמים זה משהו קטן ולא משמעותי, רק מתיחה קטנה של הגבול ומיד חזרה פנימה, ולפעמים פריצה של ממש ואני כבר במקום אחר.
מהמקום הזה כבר לא יכולה לחזור אחורה. המציאות החדשה היא עובדה קיימת.

 

ואני פוגשת את עצמי במקומות האלה

לפעמים אני ממש נדהמת לדעת שזו אני. מוצאת עצמי במקומות שלא חשבתי שאגיע אליהם... בהתחלה זה קצת מבהיל.. לא מוכר, אבל מיד אחרי זה משתלטת עלי תחושת הסיפוק המתוקה, הרגשה של ניצחון, ואפילו הוא רגעי... תחושה של כיבוש.. נהדרת מאין כמותה.

לפעמים זה מפחיד. כי אחרי שכבשתי את הגבול הבא ועוד אחד אחריו, מה מחכה לי אחרי זה? האם תמיד יהיה שם המזרון שיקלוט אותי נופלת? מתי יגיע הגבול האחרון שאחריו יש רק תהום?

אני נדהמת לדעת עד כמה הצורך הזה לבדוק את הגבולות זה משהו שקיים בפנים. בי

להגיע עד הקצה...

עד הקצה

 

נכתב על ידי , 19/1/2005 20:15   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
81 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-20/5/2007 17:10




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)