לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2005

איך יודעים שזה..?


 

אושר ושביעות רצון מתחילים אצלי ברגע אחד בשעות הבוקר המוקדמות ונגמרים בצליל שיש בו מהשקט ומהשלמות של היום שנגמר.
אצלי הם מתרכזים בפרטים הקטנים ביותר של החיים: בכורסא שעליה אני אוהבת לשבת. בקריאת העיתון של יום שישי במיטה, בריח הביגל'ה החם כשהוא מתאפה לו בתנור, בטעם הקפה של אחר הצהרים, בכאב השרירים ש
עבדו כהוגן אחרי שחייה מאומצת, בשיחה עם חברה, בהקשבה לשיר שגורם לי להתרגשות, בקריאה של ספר שסוחף אותי, במרק עוף.
 
דברים כמו משפחה, חברות, סיפוק בעבודה שהם המקור העיקרי לתחושה הזו מתקבלים אצלי בצורה טריוויאלית, בצורה מיסטית כמעט, כמובנים
מאליהם. כאילו הם היו שם מאז מעולם.
והם לא.

היכולת למצוא את עצמי במצב של התעמקות מלאה במשהו, כשהזמן פשוט לא ממלא תפקיד,
זה בשבילי סוג של גן עדן עלי אדמות – אני מוצאת עצמי לא פעם במצב שזה קורה לי.
לא לעתים קרובות למדי -. אבל זה קורה, ואיזו תחושה של אושר זה נותן...

חייב להיות לזה שם.
אי אפשר לקרוא לזה פשוט אושר, כי בזמן שזה קורה אני אפילו לא מודעת לזה.

ואיך זה אצלכם? מה עושה לכם את זה? איך נראה האושר שלכם?
ספרו

 

נכתב על ידי , 6/4/2005 11:24   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בעיניים פקוחות ב-25/4/2005 20:47




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)