לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

סתירה פנימית


 

  • התבטאות שהעלתה השבוע חיוך על שפתי: "את נראית כמו עיפרון וזה ממש מעצבן". מפיה זה נשמע כמו מחמאה למרות שיכולתי להבחין גם בייאוש שבקולה

 

  • אני מצהירה פה שהתמכרתי קשות לסדוקו. כל היום רצים לי מספרים בראש, אסטרטגיות, דרכי פעולה. אני עסוקה בזה כל היום. אני כל כך נהנית מזה. מצד שני, אני לא מבינה איך הגעתי למצב הזה

 

 

  • השבוע נפטרה חברה של אמא שלי. 50 שנה ויותר של חברות. אני באה ממשפחה שבה אין הרבה משפחה. חברים כאלה הם יותר ממשפחה. גדלנו יחד באותה שכונה למדנו יחד בביה"ס אמנם דרכינו נפרדו כשהלכנו לצבא אבל כל השנים נשמר הקשר באמצעות האמהות ולאורך השנים התעדכנו הדדית ב"מה קורה".
    נסעתי לניחום אבלים במקום שבו גדלתי.
    בנסיבות מסויימות ניחום אבלים זה כמו פגישת מחזור בבית הספר. פוגשים אנשים שלא ראיתי שנים רבות. באים כל אלה מהשכונה, מחליפים חוויות, מתעניינים מה קורה, מה השתנה, מי התחתן, מי התגרש, מה עם הילדים, מה עם ההורים..
    היו הרבה הפתעות. אנשים שלא פגשתי שנים על גבי שנים.
    הייתי מאד מרוצה מעצמי. ממי שפגשתי, ממה ששמעתי ובעיקר לראות איזו דרך עשיתי בהשוואה....
    כל כך נהניתי מהביקור שם.

    אפשר להגיד את זה על ניחום אבלים?
    זה לא עומד בסתירה להגיד שנהנים מול הצורך להפגין הזדהות עם האבל?

 

נכתב על ידי , 10/6/2005 14:14   בקטגוריות מכירה את עצמי  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-9/7/2005 07:01




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)