לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

לא יכולה לשלוט על זה


 

שוליים מעניינים אותי. הם תמיד מפעימים יותר מהמרכז. קורים בהם דברים פחות צפויים, יותר נושמים, יותר מעוררי עניין ויותר תוססים.

כשאני קוראת פוסט, אני תמיד זוכרת שהכתוב שאני קוראת מספר לי מה שהכותב ביקש לספר וגם קצת ממה שהוא לא ביקש לספר. הוא לא מספר מה עורר את הנושא הזה, על המחשבות וההתלבטויות אודות הכתיבה, תהליך הכתיבה, זמן הכתיבה, סערות הרגש של לפני ותוך כדי ואחרי..

אלה הם השוליים. מה שנקרא ב"שולי הדברים".

התמצית המובאת בכמה שורות כתובות היא פתח לעולם שלם שרק טפח ממנו נחשף לפני. בשבילי זו תמיד הזדמנות להצצה יותר מעמיקה, מסע אל עולם חדש ומרתק.

הרבה פעמים זה מעורר אצלי שאלות. אני רוצה לדעת יותר. לא מסתפקת בכתוב

חטטני משהו

לפעמים הפתח הזה, מזמין אותי "לחרוש את הבלוג", לצלול למעמקי הכתוב, לבנות לי את הפאזל הזה של "דמותו של הכותב"

ולפעמים רק הצצה. קטנה.

 

לפעמים ההתרחשויות בשוליים אין להן קשר ישיר לנושא הפוסט שפורסם זה עתה, אבל קורה בהם משהו מרתק, שמגרה את המחשבה שלי, שגורם לי לרצות לדעת עוד ועוד, לרדת לעומק הדברים עד שלרגע השוליים הופכים להיות המרכז. לפחות עבורי.

 

לפעמים יש לזה המשך

ולפעמים זה נגמר כאן.

 

לא תמיד אני יכולה לשלוט על זה והאמת היא שאני גם לא רוצה

 

נכתב על ידי , 29/6/2005 18:27   בקטגוריות אני כותב משמע אני קיים  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-29/3/2007 17:27




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)