לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

לקרוא במחשבות


 

יושבת היום בישיבה

ברגע שהדיון מתפזר, אני שוקעת במחשבות משלי כשמסביבי זמזום של קולות ומילים

אני מתבוננת על המדברים, מקשיבה לדיבורם ומנסה לדמיין לעצמי את המחשבות שלהם, בדמיוני אני רואה בלון מתנוסס מעל ראשם, כמו בציורי קומיקס, ושם נאמרים דברים אחרים ממה שאני שומעת.

 

מנסה להבין את האנשים שמאחורי המילים, לקלוט את התנהגותם ואת השפה שהם מדברים כשהם אוהבים, שונאים, מאיימים, סוחטים זה את זה רגשית ומוציאים זה לזה את הנשמה.

 

מפעם לפעם אני מחזירה את עצמי לדיון, אומרת את דברי ושוב שוקעת בחלומות

אני מנסה לחוש את הזרמים שמתחת לפני השטח, לקלוט את הסדקים ואת תזוזת השכבות התת קרקעיות. את מה שמסתתר מאחורי השקט, מאחורי הדיבור המסודר והמאורגן...

יש כאלה שמאד מסקרנים אותי והם מעוררים אצלי שאלות

אני מדמיינת לי אותם מחוץ לחדר שבו אנחנו יושבים

מי הם בחיים שאחרי הישיבה הזו?

מה החלומות שלהם?

מה מרגש אותם? מרעיד אותם? מרגיז אותם? מה גורם להם להתפרץ...?

בהפסקה שבין הדיבורים, אני מנסה לתהות קצת על קנקנם של חלק מהאנשים.

מישהו סיפר לי על יומן שכתב בנסיעתו להודו. אחר סיפר על קורס שהוא מארגן למשרד החוץ. זו סיפרה שהיא מתפטרת מעבודתה הנוכחית ואחרת על חוויה שהיתה לה בקורס אחר...

 

וככה אני לסירוגין. רגעים בישיבה ורגעים בחלומות

הישיבה מתפזרת, כל אחד הולך לדרכו ואני נשארת עם החלומות

 

נכתב על ידי , 5/7/2005 19:54   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mamakorage ב-15/7/2005 09:29




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)