לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

לכבות את האור


 

נוריקו כתבה על זה פעם, מזווית אחרת.

על מערכות היחסים הנרקמות בין אנשים המסתובבים בבלוגים.

 

ישרא זה מיקרו קוסמוס ל'בחוץ'.

הוירטואליה לא עושה את הדברים אחרים. היא רק משתמשת במימדים אחרים

בחוץ, מערכות יחסים נוצרות באמצעות השיח הדבור, המבט הבלתי אמצעי, שפת הגוף.

פה השיח הדבור הוא באמצעות מילים. דימיון, תמונות שהופכות לפיסת חיים.

החושים עובדים פה חזק

 

פגישה עם בלוג חדש היא כמו פגישה באמת.

לפעמים אני נשארת לקרוא בבלוג רק בפעם הבודדת ששבה הגעתי אליו.

לפעמים אני מסתקרנת יותר ונשארת תקופה

ולפעמים, אני מוצאת שהבלוג הזה מדבר אלי מאד, בשפה הכתובה, בדרך שבה מוצגים הרעיונות, ואז אני קושרת את החוטים. הביטוי המעשי של ההצהרה הזו הוא "לעשות מנוי"

ההיכרות נבנית בהדרגה, מפוסט לפוסט. כל פוסט הוא חתיכה מפאזל אחד גדול...

זה נעשה אמיתי. בתחושות שלי. למרות שבמרבית המקרים אין היכרות של ממש, באופן פיזי. התחושות שלי הן שזה אמיתי. הכי אמיתי שאפשר.

ואמיתי עבורי זה אומר שאני מושקעת ביחסים האלה באופן רגשי.

מהמקום הזה הרגשי והמושקע, אנשים שנעלמים פתאום, עושים לי איזה חור...

 

אני אף פעם לא ממש חוקרת את הסיבות להיעלמות.

זה חלק מן החופש של המקום.

זה רק עושה לי עצוב

זה כמו לכבות את האור בבית

 

ובהזדמנות רציתי להמליץ פה על בלוג חדש

פשוט כותב נהדר  UdiAlterego

 

נכתב על ידי , 21/7/2005 23:23   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-26/7/2005 21:21




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)