לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

מתחשק לי לעמוד ולצעוק את זה


 

בזמן האחרון, יש לי מצב רוח נהדר...

אוסף של כל מיני דברים נחמדים שעוברים עלי, ככה בלי תכנון...

בשביל שיהיה לי מצב רוח טוב אני לא צריכה הרבה:

קצת נחת מכל מיני דברים שאני מטפלת בהם כבר תקופה ארוכה וכעת מניבים פירות, פגישות עם אנשים שנחמד לעבוד איתם, אופקים חדשים שנפתחים, דרך חדשה באופק קורצת לי...

כל מיני דברים שמשעשעים אותי

אני מלאת אנרגיות

כשאני מאושרת מתחשק לי לצעוק את זה לכל העולם, אבל זה לא ממש נעים...

מה אני עושה כל האנרגיות האלה?

זה זמן טוב לכל מיני מהפכות. סדר בכל מיני מקומות שמזמן רציתי ולא יצא..

בזמנים שכאלה, אני כמו מנוע טורבו. זורקת, מסדרת פינות נשכחות, שוקעת בדברים ישנים...

האנרגיות האלה טובות לספורט ובמיוחד לשחיה. ההישגים ביום כזה הם פשוט אגדה.

סיבוב בטבע, בגינה לעקוב מקרוב אחר שארית הפריחות..

שיחה עם חברה, פנים אל פנים או לשקוע בשיחת טלפון כזו שלא נפסקת...

אם נורא בא לי אז מצב הרוח הזה טוב לכל מיני יצירות במטבח... מרקים מהבילים (בחורף) ומיני מאפה שממלאים את הבית בניחוח משגע...

והכי הכי כיף, זה לקחת את המתבגר שלי לסיבוב קניות....

איזו חגיגה אנחנו עושים ביחד – אם הוא נענה לבקשתי ומקציב לי קצת זמן לבילוי איתו...

זה מצב של מרוויחים בלבד....

 

 

נכתב על ידי , 27/7/2005 00:12   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-29/7/2005 21:26




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)