לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

הופ, הופ, טרללה....


 

מחר יומולדת

איך שהזמן רץ... (זה ביטוי אחר לזה שחלפה לה עוד שנה)

כבר פעם שנייה שאני חוגגת פה בישרא יומולדת. מחר, 

ובדיוק מחר יחול ט"ו באב... שהפך בשנים האחרונות להיות חג האהבה

הצירוף הזה של ט"ו באב עם יום ההולדת שלי מאד מתאים לי

מתאים לי יומשישי כזה מלא אהבה, מדמיינת לי את המחר.. את המתנות שהייתי רוצה לקבל...

ובאמת, במה חשקה נפשי... מה היה גורם לי עונג בל יתואר...?

הכי הייתי רוצה להיות מופתעת, אבל לא מסיבת הפתעה.

מופתעת ממשהו שלא חשבתי עליו. מתנות עם ניחוח מיוחד של מחשבה עלי...

 

למשל: איזה הבי-לאנג'רי אמיתי כזה, כאלה שתהיה בהם אמירה, פעם אחת ולתמיד.

לא אמירה של 'כאילו' ו'בערך' ו'מה דעתך?' אלא אמירה של "ככה אני רוצה שתיראי"

משהו שבו רק הדימיון קובע..

או אולי משהו אחר הקשור בפינוקי גוף... לטבוע באיזה אמבט של קצף, באיזה מרחץ תורכי כשכל גופי מקורצף מכף רגל עד ראש ואני מתעלפת כולי מתענוג, לא יודעת בדיוק היכן זה מתחיל והיכן נגמר... ולנמנם לי ככה בתוך ההתענגות הזו..

בהחלט מתאים לי משהו של אקסטרים, שיגרום לי התרגשות כמו שאני אוהבת

אבל אני לא ממש בררנית. אני אוהבת כל מה שמגיע במיוחד אם מצורפת לזה איזו ברכה אישית

הכי הרבה אני אוהבת את המילים הכתובות. את הברכות

הן גורמות לי הכי הרבה התרגשות

 

ובעיני רוחי אני כבר רואה את המחר.. מוקפת באנשים שאני אוהבת.. פורמת לאיטי את הסרטים הצבעוניים והאריזות המרשרשות של המתנות, והחדר מתמלא בריחות ניחוח מיוחדים...

תענוג צרוף... מחר....

 

****************************************************************************

19.8.05 בבוקר בבוקר

תודה לכל המברכים אותי אתמול וגם היום.

גרמתם לי להרבה הרבה עונג 

ולשלגיה הנהדרת שעשתה לי מסיבה מקסימה כאן

עם ארוחה נהדרת ועוגה יפה (לא טעמתי) ויין כמו שאני אוהבת, ופרחים

והכי הרבה תודה על המחשבה על המסאז' וכמובן על המסאז'יסט...

 

(וברלין?- ההמשך יבוא אחרי היומולדת. רק עוד קצת)

 

נכתב על ידי , 18/8/2005 08:02   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-30/8/2005 18:46




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)