לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

לפני שתיגמר העונה


 

פעם בשנה מתחולל לו הקסם הזה

הן מדהימות: רכות ועסיסיות, מתוקות ונוטפות סוכר כזה שהמתיקות שלו לא דומה לשום דבר אחר. הטעם - טעם גן עדן, כזה שהרבה זמן אחרי לא שוכחים.

הקסם הזה קורה בזמן שעונת התאנים בשיאה

בדיוק עכשיו בימים האלה - התאנים גדולות ומלאות עסיס עד להתפקע

לי זה ממש לא משנה אם הן ירוקות או סגולות-חומות. הכי הרבה אני אוהבת לאכול אותן ישר מן העץ...

אבל בשביל זה צריך עץ... ולא תמיד יש בנמצא. אבל כשאני מוצאת כזה עץ...

 

אני גם חולה על סברס.

בעיני הסברס הוא משהו כזה ישראלי. סוג של סמל, סוג של חוויה.

מי לא יצא לשדות, לקטוף סברס והתחרט אחר כך כשהוציא קוצים של מילימטר במשך כמה ימים?

היום הוא פתאום הפך זמין, מופיע לו מעדנות במדפים בסופרמרקט. אני עדיין מעדיפה לקנותו בצידי הדרכים.

אמנם היום חווית הקוצים קצת נחסכת. אבל, בינינו, מול טעם גן העדן של הסברס שווה לסבול כמה קוצים קטנים, לא?

כי מה הם כמה קוצים קטנים מול ההתמוססות של הפרי המתוק החד פעמי הזה הנימוח בפה....

אין חוויה יותר מרגשת מזו.

 

"אם הייתי יכול לבחור פרי לקחת לגן העדן, הייתי בוחר בתאנים" כך אמר הנביא מוחמד וכמה שהוא צדק...

 

נכתב על ידי , 30/8/2005 20:15   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמית המכשף ב-11/9/2005 00:29




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)