לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

מתחשבנת עם עצמי


 

בשנה שעברה היו לי כמה החלטות שרציתי שיתממשו אז הכנתי לי רשימה.

השבוע הצצתי ברשימה ההיא והייתי מרוצה מאד

את רוב הדברים מימשתי בדרך זו או אחרת.

החלטתי ללכת על זה גם השנה. 

וזה מה שסימנתי לעצמי כמשימות לשנה הבאה :

·         ללמוד משהו שמעניין אותי ואיננו קשור לעבודה (זה כבר בתהליכי מימוש.. כבר כבר)

·         לזרוק כל מיני דברים לא נחוצים מהבית. לחלק לכל מי שרוצה לקחת (בעיקר לעשות סדר בניירות...)

·         לממש את החלום שלי על חדר עבודה חדש שאני חולמת עליו כבר מזמן מזמן (מקום יש. רק צריך לבצע...)

·         להמשיך לשמור על כושר, ולא להרפות בנושא הזה. לא להרפות. לא להרפות

·         לשחק כדורסל (התחלתי. אני מקווה להתמיד. למרות שזה ממש קריעת תחת)

·         לעשות בדיקות רפואיות בצורה מסודרת (אני עושה אבל לא תמיד מקפידה)

·         לא להתרגז בקלות. לא להתרגז בקלות. לקחת דברים בפרופורציות (לפעמים זה קצת לא הולך)

·         ליהנות מהחיים כמה שיותר

·         לאהוב.. לאהוב ...

·          להיות מאושרת לפחות כמו שהייתי השנה.

·         ולא להפסיק לחלום....

  

מאחלת לעצמי שהשנה הבאה תהיה טובה יותר מזו שאני נפרדת ממנה כעת.

 

 

נכתב על ידי , 1/10/2005 20:07   בקטגוריות שבתות וחגים  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תלאילי ב-13/10/2005 18:56




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)