לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

BIG in Japan


 

עוד כמה שעות אני יוצאת לדרך! אני מרגישה שכל גופי דרוך לקראת מה שמצפה לי, ואני אוהבת את הדריכות הזאת; אני אוהבת אותה כי היא גורמת לי להיות בשיא העירנות, פתוחה, ערה לכל מה שקורה סביבי, מוכנה לקלוט כל זיע וכל ניע ולא לפספס שום דבר. אני חושבת שזו הדריכות של אנשים רעבים, שמחברת יחד את הסקרנות, הרצון להתנסות במשהו חדש, אחר, התרגשות, מתח ותחושה של משהו שחשבת עליו הרבה והתכוננת לקראתו מגיע.

כמו רכבת הרים שיוצאת לדרך ואת עליה. את כבר מרגישה ש"הנסיעה הזאת" הולכת להיות משהו!

מרגישה את הרוח הקרירה של החדש הזה שנושבת לי בפנים שומרת אותי ערנית ודרוכה. כך אני אוהבת להיות, במיטבי, סקרנית, מוכנה לבלוע את כל מה שמסביב, את כל העולם.

ואחרי זה גם לחזור...

 

הפעם אני נוסעת ליפן

אחזור אחרי שיגמרו כל החגים. כולם

עוד לא נסעתי ואני כבר מתגעגעת. ככה אני. הגעגוע הוא חלק ממני

אתגעגע לכל מיני דברים. אתגעגע גם לכאן.

תשמרו על עצמכם ותהיו טובים

 

חגים שמחים. ממוואאהההה :))

    

 

נכתב על ידי , 16/10/2005 22:45   בקטגוריות BIG in JAPAN  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ZU ב-27/10/2005 09:42




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)