לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005

בעיני עצמי זה כל כך מעצבן


 

הרבה פעמים אני רוצה לכתוב דברים, אני מתכננת את הנושא ואת הכתיבה וכבר מתכוננת  ואז מתעורר בי איזה צנזור פנימי ואומר לי: מה פתאום שתכתבי על זה? זה ממש  נושא לא ראוי.  את חושבת שהדברים האלה מעניינים את מי שקורא פה? למה שאנשים יתעניינו במחשבות שלך? בשטויות האלה? זה נורא קטנוני הנושא הזה. מה יחשבו עליך אם תפרסמי את זה ואיך זה יתקבל...

 

אני מנסה להשתחרר מן הקולות הפנימיים האלה ולכתוב את מה שמרגישה שאני רוצה

במהלך הכתיבה עולים בי שוב הקולות האלה, אלה שאומרים לי שזה לא מספיק טוב, שזה לא מספיק מעניין. שזה לא נושא טוב

 

אני מרגישה תחושת חנק. מצד אחד צורך עצום לכתוב ולשחרר ומצד שני אני ממש מרגישה את הכוח הזה שבולם אותי, שמגמד את הרצון שלי והופך לאפר ואבק את כל מה שתכננתי

הקול הזה, מתיימר לקחת את התפקיד של זה שמשחק לטובתי, הוא שואף לשלמות ולכן כל דבר שהוא פחות משלמות מייד נפסל...

וכך אני מוצאת עצמי אחרי שכתבתי קטע, פוסלת פה שורה ושם משפט, ומשנה בכל מיני מקומות

ובסוף יוצא לי משהו שאני לא ממש מכירה. שבכלל לא התכוונתי אליו, שרציתי לכתוב אותו אחרת ושחלמתי אותו כל כך והוא גדל למשהו אחר שאני בקושי מרגישה קשר אליו.

 

היום הייתי במקום לא פשוט מבחינתי. יצאתי מהמקום שבו עבדתי בתחושה קשה. לא זוכרת סיטואציה כזו בכלל. התחושה של "להרוג את השליח" (שבמקרה הזה - זו אני) חזרה ועלתה בי שוב ושוב. כעסתי על שעניינים יצאו ככה משליטה מבלי שמישהו עצר את זה, מבלי שנלקחו בחשבון כל ההשלכות של אבדן השליטה. טיפת מחשבה לא הושקעה בתוצאות של מה שקרה. הייתי פגועה, נעלבתי מאד ובסוף מצאתי עצמי בוכיה.

דברים היו צריכים להתנהל אחרת.

הייתי כל כך זקוקה לכתוב על זה. כל כך רציתי לכתוב על זה. ובסוף מה יצא? שאני מספרת לעצמי למה אני לא צריכה לכתוב את זה. זה אבסורד לא?

 

נכתב על ידי , 15/11/2005 23:34   בקטגוריות אני כותב משמע אני קיים  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עיניים פקוחות ב-25/12/2005 00:42




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)