לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005

פראיירית. אני.


 

הדחף הבלתי נשלט לרצות אחרים, להיות נחמדה לכולם, לעשות דברים שיגרמו לאחרים להיות מרוצים – זו התנהגות שאפיינה אותי במשך שנים רבות. המוזר הוא שזה בכלל לא גרם לי אושר. מצאתי עצמי במצבים שבהם אני פועלת בצורה מסוימת, ולפעמים גם בניגוד לרצוני, רק מפני שזו הייתה הציפייה ממני. ככה כולם התרגלו. וגם אני התרגלתי לזה. ידעתי שהתנהגות כזו תביא לי רק דברים חיוביים ותרחיק ממני כל דבר שיהיה בו שמץ של ביקורת וחוסר שביעות רצון.

אבל כמו שאמרתי זה לא עשה אותי יותר מאושרת

לקח לי המון זמן "לתפוס את עצמי" להבין שאני מרצה אבל לא מתרצה.

שאני פועלת כמו אוטומט. עושה דברים שאני חושבת שאחרים היו רוצים שיעשו

רק שכולם יהיו מרוצים

 

המודעות לדרך שבה אני פועלת היתה השלב הראשון

אחר כך בא השלב של להיפטר מן ההתנהגויות האלה

יכולתי להתקדם בזה רק כשלמדתי לשים את הצרכים שלי לפני הצרכים של האחרים, למדתי  להקשיב לעצמי, והפסקתי לעשות תפקידים באופן אוטומטי

אחר כך בא החלק של להיפרד מההתנהגויות שכל כך הייתי רגילה אליהן, שהיו כבר ממש חלק ממני כאילו נולדתי איתן

זה לא היה קל אבל המאמץ היה שווה.בהחלט שווה.

 

 

להפתעתי אני מגלה היום סימנים דומים כאלה אצל דור ההמשך...

התנהגות כזו שמרצה העיקר להתחמק מביקורת...

הייתי נדהמת לראות שמשהו מן האווירה הזו ומדפוסי ההתנהגות האלה עבר הלאה, כאילו ינק את זה יחד עם חלב אימו....

עכשיו מהצד, אני רואה את המחירים שמשלמים עבור התנהגות כזו...

עכשיו אני צריכה לעשות גם אצלו פעולות של עקירה....

 

זה כנראה סוג של עונש.

או במחשבה שניה – אולי זה סוג של תיקון

שתהיה לי הזדמנות נוספת לראות איך זה נראה...

 

 

נכתב על ידי , 30/11/2005 23:49   בקטגוריות מכירה את עצמי  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עיניים פקוחות ב-24/12/2005 22:45




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)