לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

1 2 3 ניסיון שני


 

המחשבה הזו התחזקה אצלי אחרי האלימות במשחק הכדורגל אתמול

שם הכל היה צפוי וידוע מראש

בטח היו מיליון תסריטים על איך יהיה ומה יהיה ואיך נפעל

ואיך כל כך בקלות הכל יצא משליטה

והתמוסס

וככה זה בעצם גם בחיים, המון תסריטים. הכל מתוכנן ידוע מראש ופתאום בבת אחת הכל מתפרק. כמו מגדל קלפים.... כמו קוביות של דומינו

 

מגבלות הכוח ותחושה של חוסר אונים זה מה שמציף אותי מאד בימים האחרונים

תחושה של הכל מתבלבל.

האונים מתנגש עם חוסר אונים מוחלט

הבלתי מתקבל על הדעת מתנגש עם המובן מאליו

הצפוי ומוכר מתנגש עם הכי לא צפוי שהכרתי

החד פעמיות מתנגשת עם תחושה של משהו שלא עוזב. משהו קבוע

 

איזו התפקחות אכזרית...

 

השאלה היא לא מה יהיה אלא איך זה יהיה

אין לי תשובות מוכנות וטובות

אני לא יודעת מה יהיה

אני רק יודעת שהמחשבות שלי השתנו והן משתנות כל הזמן.

הן מביאות איתן את ההבנה החדשה על מגבלות הכוח ועל עוצמת החולשה

רגע אמת מחייב להודות באמת

שאין לי תשובות למרבית מן השאלות

ולמרות שאני יודעת הרבה, הידע שלי לא שווה מאומה

הכל פועל אחרת. אחרת מכפי שציפיתי וצפיתי

 

מה שנותר כרגע זה לתת לדברים לפעול בדינמיקה שלהם

להתערב כמה שפחות

היות סבלנית עד כמה שזה אפשרי

ולחכות....

 

נכתב על ידי , 9/1/2006 17:30   בקטגוריות להתעורר מחלום בלהות  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-14/1/2006 23:03




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)