לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

קסמים במילים


 

מילים מהלכות עלי קסמים

 

מילים מרגשות אותי

השפה הכתובה מקסימה אותי

האהבה הזו למילים

שובה אותי

סוחפת אותי

מרתקת אותי

מרגשת אותי

 

כפל משמעויות,

דיבור ישיר ודיבור מרומז,

רובד גלוי ורובד סמוי,

מה שכתוב בשורות ומה שביניהן – כל אלה גורמים לי להתרגשות רבה בעת הקריאה.

תיאורים, ציורים לשוניים, מטאפורות, דיאלוגים -  בשבילי זו חגיגה.

 

ואני –

כל חושי ערים בעת הקריאה.

מנסה לעמוד על מלוא המשמעויות, על החיבורים הנכונים,

לחשוף את העושר הלשוני במלואו. את הרמזים המסתתרים.

אני מוצאת את עצמי נסחפת אחר העולם הנחשף בפני,

שוקעת בדימיוני בתוך התיאורים, עד כדי יכולת לחוש שאני ממש שם, לוקחת חלק בהוויה המתוארת.

אני עושה אהבה עם המילים

 

הולכת שבי אחר המילים.

מילים מהלכות עלי קסמים....

אני מתרגשת איתן

לפעמים אני מרגישה

שאני ממש עושה אהבה איתן

כאילו אני מנהלת איתן

איזה רומן סודי...

 

נכתב על ידי , 5/2/2006 16:55   בקטגוריות אני כותב משמע אני קיים  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-16/2/2006 15:49




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)