לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

אחד שלא מאכזב


 

ידעתי שהוא לא אמר לי אמת. הוא ידע שאני יודעת שהוא לא דיבר אמת. שנינו ידענו את זה ובכל זאת התנהגנו כאילו מה שנאמר זו היתה אמת לאמיתה

התלבטתי מה לעשות עם זה, האם להגיד לו שאני יודעת שהוא משקר. מה הייתי מרוויחה מזה שהייתי חושפת את השקר הזה?

הייתי מאד מוטרדת מזה שהוא בחר באפשרות הזו. זו לא דרך אופיינית לו. בדרך כלל הוא אומר אמת, גם אם היא לא תמיד נעימה.

למה בחר הפעם בדרך הזו?

אולי הוא לא רצה לאכזב אותי. היה לו חשוב להצטייר בעיני כאחד שלא מאכזב, שהרי הוא הבטיח..

את התדמית הזו של "אחד שלא מאכזב" בנה במשך תקופה. גם הפעם הוא לא רצה לאכזב, אבל זה לא הצליח לו.

לאכזב את עצמו וגם אותי זה היה עבורו קצת יותר מדי ולכן הוא בחר בדרך ההיא.

הרגשתי שאיכשהו הוא לא היה מאושר מזה.

 

אני בכלל לא הייתי מאוכזבת. הוא רק לא נתן לי הזדמנות להגיד לו את זה. חבל.

יש לנו עוד על מה לעבוד

 

 

נכתב על ידי , 24/2/2006 00:21   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוח ים ב-12/3/2006 09:20




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)