לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

.. שהגיע ואופסה הוא עבר....


 

אז מה היה לנו השבוע?

 

אני אף פעם לא יודעת להיות חולה סתם, במשהו כזה שעובר עליך באיזה אחר צהרים ונעלם למחרת בבוקר.

ככה היא באה אלי השבוע. המחלה. כמו בצונאמי, סחפה אותי בסערה גדולה שאי אפשר לעמוד מול עוצמתה. ואני נכנעתי ללא תנאים. מתמסרת לזה עד יעבור זעם

כמה ימים של מציאות שהיא בין הזיה לחלום, התחברות לצרכים הבסיסיים ביותר, להגיד מילה לעולם ושוב רק לישון. רק לישון. רק לישון

וכמו שהיא באה, ככה היא הלכה.

וככה כמו שהיא הלכה היא לקחה איתה 1-2 ק"ג ממני. לא שהיו לי כמה מיותרים קודם אבל נחמד להיכנס ככה לקיץ.

 

שבוע ימים שלא ביקרתי במכון כושר, לא הלכתי לשחות ולהתעמל. סימן שבאמת הייתי חולה

 

אח"כ באו הבחירות ועד עכשיו אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות כשאני מעיינת בתוצאות לפי ישובים: בכל ישובי הדרוזים ברמת הגולן המפלגה שלקחה בגדול היא ש"ס. במג'דל שמאס – 20%, בבוקעתא   31% במסעדה 41%...  ביהודה ושומרון  אפשר למצוא כמה כופרים פה ושם שהצביעו למפלגת העבודה ואפילו שומו שמיים למר"צ... מפלגת הגימלאים קיבלה הכי הרבה קולות בישובים כמו: גבעתיים, רמת גן, חולון, נס ציונה, פ"ת, קרית אונו, ראשל"צ, אזור..

 

ובאמצע יום הבחירות היה לנו גם ליקוי חמה. ככה זה נראה אצלנו מהבית

 

 

 

הרבה אירועים לשבוע אחד

תכננתי שהפוסט הזה יכנס לחודש אפריל, נשארתי ערה עד אמצע הלילה (טוב, כמעט)  ואז בא שעון הקיץ והרס הכל...

 

 

 

נכתב על ידי , 31/3/2006 00:15   בקטגוריות ועכשיו ברצינות  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-2/4/2006 22:23




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)