לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

טיפוס בעייתי


 

לפי כללי המוסד שאני מלמדת בו, אני צריכה להעביר חומר לשכפול שבוע לפני השיעור. ומה לעשות, אני אמנם מתוכננת אבל תמיד תמיד בלילה שלפני צצים לי רעיונות חדשים בראש ואני הופכת כמעט את כל מה שתכננתי..

מה, אני צריכה לקבל על זה עונש?

"לא נורא", אמרתי עצמי אתמול לפני השיעור של היום בבוקר, "אצא מוקדם ואשכפל לפני השיעור".

יצאתי לדרך הכי מוקדם שאפשר. את הפקקים שהיו בבוקר הזה, אפילו אני לא הצלחתי לחזות. הגעתי לשיעור 5 דקות לפני שעת ההתחלה. בזמן הזה עלי גם להחנות, גם ללכת לצלם וגם להגיע חזרה לכיתה.

5 דקות לפני תחילת השיעור למצוא חנייה זה סיפור...

עוד 4 דקות... שמחה וטובת לב הלכתי לצלם

"יש לך אישור מהמינהלנית?" אמרה לי אחרי שהתפנתה משיחת הטלפון הפרטית

לא הועילו כל בקשותי.. "עוד 3 דקות השיעור שלי מתחיל.." "בלי אישור אין צילומים" פסקה והלכה.
הלכתי למינהלנית, חטפתי נזיפה: "למה את לא מעבירה לנו את החומר מראש..?"

אחרי שנתנה אישור גיליתי שאת החומר לצילום השארתי במכונית....

קודם כל התעלפתי, התאוששתי ומהר אילתרתי משהו אחר. העיקר שיהיו צילומים.

בדקה האחרונה סגרתי מאחורי את דלת הכיתה מחייכת.

 

3 דקות בשיעור, אני כבר מתעניינת בשלומם, עושה חיבורים בין השיעור הקודם לנושא של היום ובראש אני עסוקה בשאלה איך אני פותרת את בעיית הצילומים...

דפיקה בדלת. המנהלת של המוסד הגיעה לשיחת משוב עם סטודנטים...

10 דקות... 20 דקות...  40 דקות.

בעיית הצילומים נפתרה. לא נשאר זמן ללמד. לא צריך דפים.

 

נכתב על ידי , 17/5/2006 19:28   בקטגוריות למה לא?  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-30/5/2006 07:21




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)