לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

ערימת הספרים שליד המיטה


 

 

אני חולמת שיום אחד יהיה לי המון זמן פנוי לקרוא ואז אוכל להסתער על הספרים שנערמו לי על השידה שליד המיטה.

ערימת הספרים שליד המיטה יש חיים משלה: היא תמיד במגמת צמיחה. כל פעם מתווסף לה ספר חדש.. מעטים הספרים שנגרעו ממנה

 

ומי מככב בערימת הספרים הזו? (מלטה למעלה)

 

1.אביעד גוז - המסע לאפקטיביות אישית

2. נעמי רגן - סיפור אמריקאי

3. קונן דויל - כלבם של בני בסקרויל (קראתי מזמן ורציתי לקרוא שוב)

4. פאולו קואלו - על נהר הפיאדרה שם ישבתי גם בכיתי (כנ"ל)

5. יוסל בירשטיין - סיפורים מאזור השלווה

6. ג'ואן האריס - חמשת רבעי התפוז

7. א.ב. יהושע - השיבה מהודו (קראתי. רציתי לקרוא שוב) 

8. שרית ברזילאי - לפרוץ מאה שערים

9. עדנה כצנלסון - דיאלוג עם ילדים - קוראת בהמשכים

10. רוביק רוזנטל - משפחת הבופור - הספר שאני קוראת כעת

 

מה הרשימה זו אומרת עלי? בהנחה ששום דבר איננו מקרי, אוסף מקרי שכזה הופך למשהו מייצג.

היא כנראה מייצגת את מה שמעניין אותי, את הנושאים שאני עסוקה בהם כעת וגם את השינויים שאני עוברת..

לא כולם ספרי קריאה. אחדים מהם כבר התחלתי לקרוא והפסקתי ומי יודע אם אי פעם אשוב אליהם שוב. המציאות שלי אומרת שזה אבוד. ספר שלא משך אותי להתמסר אליו עד הסוף ברגע הראשון כנראה שלא אחזור אליו.

 

אני סקרנית לדעת, אילו ספרים נמצאים בערימה  שעל השידה שליד המיטה שלכם? ספרו לי

 

 

נכתב על ידי , 15/6/2006 06:29   בקטגוריות אני כותב משמע אני קיים  
117 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק על עצמי ב-10/11/2006 08:46




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)