לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

גלגלי המטוס


 

הפעם זה יהיה משהו שונה מכל הפעמים. נהיה רק שנינו. רק אמא וילד.

לאכול-לדבר-להריח-לצחוק-לקנות-להשתטות-ללכת-לטייל-להתפעל. הוא אומר ואני בעקבותיו.

לא צריך להגדיר במילים את התענוג הכי-הכי הזה. רק המחשבה על זה לבדה מרגשת אותי בצורה בלתי רגילה. רק אני והוא. נוסעים דרך העיניים שלו. הוא קובע (מישהו אמר משהו על טיול אופניים?) אני עוזרת לבצע....

24 שעות של המון ימים לבד... אני והוא....

 

ושלא תבינו אותי לא נכון, ההתרגשות קיימת ויש גם לחץ.

וגם רועד לי הפופיק:

שאצליח לעמוד בציפיות שלו, שאדע למצוא את המינון הנכון בין 'לנצל את הזמן' לבין הדרך שלו ליהנות בקצב שלו,
שלא אתקרצץ עליו, שאדע לתת לו את המרחב הנכון לו, שלא אהיה יותר מדי אמא עם משפטים הוריים כאלה,
בלי הטפות מוסר, בלי חינוך, בלי התעצבנויות מכל דבר קטן..

שיהיה לנו כיף ביחד והמון... ושנחזור עם טעם של עוד...

 

ואם כבר יש לי כמה בקשות:

שאני מאד מבקשת, בטון סמכותי ואסרטיבי, שבשבוע+ הזה לא ירד גשם

ושגם לא יהיה קר

שיהיה GPS (אם כבר...)

שאני לא אתברבר בירידה מאוטוסטרדה, כי לא בא לי לנסוע עד הירידה הבאה ולחזור..

 

נכתב על ידי , 26/6/2006 18:35   בקטגוריות מתגלגלת  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-30/6/2006 00:03




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)