לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

יומן מלחמה מס' 1


 

כמו בחיים, מסתבר שגם במלחמה צריך מזל...

ביום רביעי בשבוע שעבר כשכל הבלגאן התחיל, אני הייתי מנותקת לגמרי מכל המתרחש בעולם (כרגיל). בעודי נוהגת בדרך חזרה הביתה, מצלצלת אלי חברה לדווח לי על כל מה שהתרחש מתחת לאפי ולא ידעתי על זה בכלל... 

שיחת הטלפון הגיעה בדיוק כשהייתי בנסיעה בתוך ככר, כשיצאתי מהכיכר, הרכב שנסע לפני עצר בצד לאסוף מישהו מתחנת הסעה. עד שהספקתי לשים לב, כל מה שנותר לי זה להטות את ההגה הכי שמאלה שאפשר ולהיכנס ברכב הזה בצד....

הנזק התברר בעיקר כנזק לפח ולמנורות.

עכשיו לכי תתעסקי עם מוסך ופחחות וחברת ביטוח ושאר ירקות כשכל האזור כמרקחה, אף אחד לא יודע מה קורה, וכולם מתעסקים בהרוגים ובחטופים ובלדעת בכלל מה קורה ומי נגד מי...

ומכיוון שזה היה יום רביעי אחה"צ... עד שהתחלתי להתעסק בזה כבר לא היה עם מי לדבר... (כאילו שקודם היה)

 

יום חמישי

המלחמה בצפון בעיצומה

אני מחפשת מוסך בסביבה. הכל סגור.

בחברת הביטוח שנמצאת כמובן באזור המרכז... אף אחד לא יודע להגיד לי מה לעשות

בסוף מישהו מהביטוח דיבר איתי: במצב הזה הוא לא יודע אם ימצא איזה שמאי שיסכים לבוא לאזור הזה בשביל לבדוק איזה רכב ולא בטוח שהמוסכים עובדים.

בסוף סיכמנו שלאור המצב אולי כדאי למשוך ככה ולעבור את השבת איכשהו ולהמתין לראות מה יקרה ביום ראשון.

 

יום שישי

חלק מהמוסכים חזרו לעבודה. אני מדברת עם מוסך החברה בנהריה. הם חזרו לעבודה. מנהל המוסך אמר לי שכדאי להמתין ולבדוק שוב ביום ראשון.

 

שבת

סוער מאד בצפון. מקווה שביום ראשון יהיה לי עם מי לדבר....

המכונית בינתיים עומדת בחנייה ומחכה...

 

נכתב על ידי , 16/7/2006 11:48   בקטגוריות מתגלגלת  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-25/7/2006 10:14




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)