לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2004

only when I lose myself


 

 


"רק כשאני מאבדת את עצמי במישהו אחר
אני מוצאת את עצמי
אני מוצאת את עצמי
 
משהו יפה קורה לי בפנים
משהו חושני, מלא באש ובמסתורין
אני מהופנטת
אני משותקת
מצאתי את גן העדן
 
יש אלף סיבות
מדוע לא אבזבז את זמני איתך
על כל סיבה לא להיות כאן
אני יכולה לחשוב על שתיים
שיגרמו לי להישאר
להרגיש שאין שום רע
בתוך גן העדן שלך
 
רק כשאני מאבדת את עצמי במישהו אחר
אני מוצאת את עצמי
אני מוצאת את עצמי
 
אני יכולה להרגיש את הריקנות בתוכי
נמוגה ונעלמת
יש תחושה של סיפוק
בכל פעם שאתה כאן
אני מרוצה
אני מרגישה שייכת
לגן העדן הקטיפתי שלך
 
האם היה עלי למכור את נשמתי
עבור תענוגות שכאלה
האם היה עלי לאבד שליטה
כדי לאצור את נשיקתך
האם היה עלי לשים את ליבי
בכף ידך
לפני שבכלל אתחיל
להבין
 
רק כשאני מאבדת את עצמי במישהו אחר
אני מוצאת את עצמי
אני מוצאת את עצמי
 
רק כשאני מאבדת את עצמי במישהו אחר
אני מוצאת את עצמי
אני מוצאת את עצמי".

 


(מעובד מהשיר  Only When I Lose Myself, דפש מוד)

כל הזכויות לשיר הזה שמורות לבלוגר בשם Emale.
את השיר הזה, בתרגומו, פגשתי בבלוג שלו
(סייברלייף 3.6) באחד משיטטוטי.
עשיתי התאמה לשפה המתאימה לי
.

 

נזכרתי בשיר הזה כשקראתי את הפוסט של pema (כזאת אנוכי..)

 

 

 

נכתב על ידי , 21/4/2004 22:24   בקטגוריות תוספות מהצד  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-24/4/2004 14:17




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)