לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

קווים לדמותן...


 

חברים הם לא רק אנשים שאני מבלה איתם זמן נעים או שאמורים להיחלץ לעזרה בשעת צורך.

יש כאלה שהטביעו את חותמם על חיי בדברים קטנים וגדולים. הם אמורים להיות יועצים, מתווכים, מטפלים, פותחי דלתות, מעניקי השראה דוחפים רציניים לשינוי.

כשאני חושבת על חבריי, אני רואה לנגד עיני  סדרה ארוכה של שינויים חידושים והשפעות.

לא כולם הם חברים לחיים. חלק מהם היו חברים לתקופה ואחרים חברים לתמיד אבל לכל אחד מהם היתה תרומה משמעותית לחיי.

 

תמי היתה זו שדחפה אותי להגיש את מועמדותי למכרז הראשון ההוא שבעקבותיו הבנתי שיש בי יותר ממה שאני חושבת ושיש לי מה להציע לעולם. אחרי זה היו עוד מכרזים אבל את הדחיפה ההיא הראשונה אני לא שוכחת. רחל היתה זו שהציעה לי לעבוד יחד איתה. העבודה הזו פתחה בפני אופקים רחבים כאלה, שכל כך אני נדהמת מהרוחב הזה עד היום.

דרורה, לא היתה ממש חברה כשעשתה איתי את המסע שלי אבל היא הכירה לי את עצמי. מהדרך הזו כבר לא יכולתי לחזור חזרה אל החיים של פעם. הפגישה עם עצמי היתה כל כך רבת עוצמה שעד היום אני נדהמת ממנה ובעיקר ממי שפגשתי.

ומיכל היא זו שלימדה אותי שאם יש משהו שחשוב לי אז אני צריכה ללכת על זה. היא עשתה את זה ועשתה לי המון חשק לגם.

וענת לימדה אותי שיש חברויות ששווה לוותר עליהן אם זה עושה לך חור בנשמה. עד אז חשבתי שצריך לשמור על חברות מכל משמר. ממנה למדתי לוותר אם זו חברות שמרעילה לך את הנשמה. ואילנה לימדה אותי שיש חברות שמהן צריך להתרחק כמו מאש שהכל בהן מזוייף. אפילו החיוך.

ורותי לימדה אותי שחברה טובה זו אחת שאת יודעת שכשתצטרכי מישהי לפנות אליה היא אף פעם לא תאכזב אותך. ומירב לימדה אותי כמה כיף יש בפורקן ובשיתוף וגם את ההנאה מחברות שיש בה הרבה חוכמה והמון תובנות. סיפור חייה הוא אחד מהקשים והמהממים ששמעתי ויצאה ממנו אשה כזו נהדרת שזה פשוט מרגש. מירי לימדה אותי מה זה פשוט להקשיב ולעזור ברעיונות ושאפשר להיות חברות גם אם עובדים ביחד.

 

ויש עוד רשימה ארוכה של כאלה שהיו להם תרומות גדולות ומגוונות. וזה לא רק החברות יש גם חברים.

וכשאני כותבת את זה אני מרגישה כל כך עשירה פתאום וכל כך ברת מזל ולרגע אני מקווה שזה לא רק הם, שגם אני השארתי איזה חותם משלי בחייהם ובאיזשהו אופן גם אני תרמתי לכל אחד מהם לחולל איזה שינוי אצלו.

 

נכתב על ידי , 8/12/2006 00:21   בקטגוריות ועכשיו ברצינות  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-14/12/2006 20:49




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)