לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

כמו מפגש בין חומרים כימיים


 

הפוסט הקודם הזכיר לי משפט שאני אוהבת לצטט.
"פגישה של שני אנשים היא כמו מפגש בין שני חומרים כימיים: אם קיימת תגובה שניהם משתנים". (קרל יונג )

                     

אחרי כמה ימים הגיע אלי המייל הזה:

"קראתי את הפוסטים החדשים שלך איזה יופי. תענוג לקרוא את מחוזרת שם באופן מקסים. החברות, את מבחינתי זו שפותחת דלתות ומפרגנת ולא מפסיקה להאמין ...תודות רבות.
אומרים על המזל שלי -גדי שהוא
בישן, מעט כבד, נאמן, ורק במרומי גילו צועד אל עבר ההצלחות,  אז מבחינתי את זו שלוקחת חלק במזל הגדי שלי"

 

ואני השבתי לה:

" אני בסה"כ מראה לך את מה שיש בך וקצת שכחת להסתכל...
נראה לי שאת משתלטת יופי על ... הייתי אומרת שזה מאד מוצא חן בעיניך ההתעסקות בזה... אני צודקת? את פורחת שם. במלוא מובן המילה"

 

ואח"כ היא ענתה לי:

"לגבי היכולות שלי -..... שנים רבות היה מאבק ביני פנימה, לביני החוצה בנוש.א דמותי וכישורי הם הזכות שנפלה בחלקי וגם המקום שבגללו אני גם סובלת בעבר וכיום ונהנית בעבר וכיום. מסובך? כנראה !"

 

זה בדיוק הדבר שאליו אני מתכוונת. זה הערך המוסף של המפגשים עם אנשים, שזה מוציא אותנו החוצה מתוך עצמנו. ואנחנו יוצאים החוצה אחרים. אם נותנים לזה צאנס אמיתי... אם קיימת תגובה..

אם באים מתוך הידיעה שמכל אדם אפשר ללמוד ואם נפתח את עצמנו ללמידה הזו היא תחולל בנו נפלאות.

 

זה עושה לי כל כך טוב לכתוב את זה

נכתב על ידי , 11/12/2006 01:22   בקטגוריות ועכשיו ברצינות  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-15/12/2006 22:42




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)