לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

חופש באמצע החיים


 

החלטתי לקחת פסק זמן ב'אין לי זמן' לחופשה קצרה.

אין בחופשה הזו שום דבר הגיוני. יש לי מיליון סיבות למה לא לנסוע.

הכל התארגן ברגע האחרון...

הכל נורא לחוץ. הסדנא של השבוע הבא עוד לא סגורה, חסרה לי יחידת תוכן אחת. אולי היא תיסגר היום.

תכנית העבודה: אמרנו שנעבוד עליה השבוע? עוד לא התחלנו... מועד ההצגה שלה מתקרב מהר מדי

המון התארגנות עם הבית ספר והסוף שבוע של המתבגר: מי יבוא, מתי יבוא ומי ישאר?

ואני בכלל באמצע כל מיני דברים... באמצע החיים באמצע העבודה באמצע הגעגועים באמצע ההתחלות באמצע שכרון החושים של החורף באמצע המחשבות...

 

ודווקא בגלל זה, היא כנראה תהיה חופשה טובה

אנחנו נוסעים לאיסטנבול.

מזג האוויר על הפנים (0 עד 4 מעלות). מי יכול להוציא את האף החוצה במזג אוויר כזה?

כנראה שרק אני...

קצת לעשות סיבוב בחיי הלילה בשבוע של חגיגות חג הקורבן שבודאי יהיה שמח וצבעוני ומואר.

לשתות תה תפוחים מתוק מהביל

לאכול ערמונים קלויים על האש ברחובות

לטעום משפע הרחת עם פיסטוקים ואגוזים ושאר הממתקים שהתורכים כל כך טובים בהם...

לעשות סיבוב במסגדים ובארמונות שכל כך מוארים בתקופה הזו של השנה

להתפרע בבזאר הגדול, בשוק המצרי, בבזאר האמריקאי, ובעוד כל מיני מציאות על הדרך

להתפנק קצת באיזה חמאם בשביל שמחת הגוף, לשקוע באיזה חלום מתוק תוך כדי קרצוף ושטיפה ממישהו שבכלל אני לא רוצה לדבר איתו (השפה... השפה..)

מה רע?

אני אחזור בשנה הבאה.

ואתם, בינתיים תשמרו על עצמכם כמו שאומר טליק, ותהיו טובים..

 

 

 

נכתב על ידי , 27/12/2006 13:42   בקטגוריות סיכומי ביניים לצורך העניין  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה@ ב-2/1/2007 11:41




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)