לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

שני דברים מעצבנים ואחד לא


  

השבוע הזדמנתי לישיבה בעיר אחת גדולה, בבניין אחד גבוה שבנו אותו לא מזמן. אחרי נהיגה ארוכה אני שמחה לאיזה חילוץ עצמות ותמיד מחפשת את המדרגות. בבניינים החדשים המדרגות זה תמיד סיפור. לפעמים נדמה לי שבכוונה שהן מוסתרות כאילו מישהו חשב מראש שמדרגות זה דבר שצריך להצניע מעיני הציבור. אחר כך אני לומדת שזה כנראה נכון. אחרי שאני כבר מוצאת את המדרגות, לפעמים אין תאורה וקצת קשה למצוא אותה. אין גם את מי לשאול. במדרגות אני תמיד לבד.

גם בעליה וגם בירידה

בבניין החדש הזה, לא ניתן היה לעלות במדרגות מקומת הכניסה. אחרי שסיימתי את ענייני ירדתי במדרגות והגעתי ברגל עד קומת היציאה, כדי לגלות שהדלת מולי נעולה.

מה ההגיון? מדרגות לא אמורות להיות אופציה למילוט כשצריך?

אמורות. אז מה....

אחר כך אמרו לי שזה מטעמי בטחון. כיוון שהביטחון לא מסוגל להשגיח על כל הפתחים. מה שלא חייבים – נועלים.

 

****************************

 

מישהו שמטפל בענייני הבית של אמא שלי, היה צריך לבצע עבורי עבודה. אני סמכתי עליו ולא השגחתי על קצב התקדמות הדברים. יותר מדי זמן היה שקט... השבוע צלצלתי לברר מה קורה. המזכירה. דבר מעצבן כזה כבר מזמן לא פגשתי. כמה זמן לוקח לאתר תיק בעידן המחשב? אתם מכירים את סגנון השיחה הזה: "אני מאד מבינה אותך, גם אני במקומך הייתי מתרגזת" "מה הטעם להתרגז זה לא מקדם שום דבר" כל משפט כזה הרתיח אותי יותר ובכל זאת התאפקתי ולא אמרתי לה מה דעתי עליה. אחרי שהתיק אותר התברר לי שחודשים ארוכים הוא במצב 'פתוח' (כאילו שלא ידעתי) כלומר, שענייני לא טופלו במשך חודשים ארוכים. עוד סיבה להתעצבנות. "את רוצה לקבוע פגישה?" היא שואלת אותי "לא!" אמרתי לה "אני רוצה קודם לדבר בטלפון" "הוא יחזור אליך בהקדם" כמה זה לדעתכם בהקדם?

אני סברתי שזה שעתיים מקסימום חצי יום. אחרי יומיים צלצלתי שוב. גם הפעם הבטיחה לי שהוא "יחזור אליך בהקדם" הפעם הבהרתי לה שעוד "בהקדם" כזה אני לא אקבל.

תוך שעה הוא צלצל אלי מתנצל מפה עד הודעה חדשה. הוא לא מבין למה זה נשכח ולמה ענייני לא סודרו עד כה.

מאז הוא מצלצל אלי לפחות פעמיים ביום ומעדכן אותי בכל נייר שהוא מזיז/ שולח. על מה זה מעיד לדעתכם?

איכשהו יש לי הרגשה שזה לא סתם מסע לשיפור תדמיתי. יש לי הרגשה שמשהו יותר מסריח מסתתר מאחורי הדברים...

 

****************************

 

מראה ענקית היתה תלויה בכניסה על הקיר במסעדה שבה אכלנו היום. מראה בגודל כזה אף פעם לא ראיתי. היתה לה מסגרת יפה במיוחד. המראה תרמה לעיצוב המקום בצורה כל כך מיוחדת. המראה שנשקף ממנה היה כל כך משובב לב... שזה עשה לי מצב רוח טוב.

 

 

 

נכתב על ידי , 13/1/2007 00:41   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-16/1/2007 23:29




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)