לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

משהו מטעה כאן


 

יום שישי.

שבוע אינטנסיבי. העשייה הקדחתנית משהו של כל השבוע מפנה מקומה לרגיעה של סוף שבוע. לא משהו פתאומי. התחושה הזו המזדחלת לאיטה מתחילה בבוקר. היום יותר רגוע, לא תובעני, לא מתחרה בזמן, נותנת לו להוביל אותי. יכולה להרשות לעצמי מקצב אחר, זרימה אחרת, דיבור אחר, להיות עם עצמי במקום אחר.

מרגישה את הנינוחות משתלטת עלי לאט לאט. השרירים מתרפים. הצוואר והכתפים פחות נוקשים. מאפשרת לעצמי הנאות קטנות של סוף שבוע. מקלחת ארוכה של בוקר. עומדת שעה ארוכה מתחת למים המחליקים על גופי. מתענגת על הנעימות ועל החמימות המלטפת.

פעולות שבבוקר רגיל אני עושה במהירות, כמו מתחרה בזמן, בבוקר הזה הכל בקצב אחר: מתנגבת לאיטי, מתמרחת, מתלבשת לאט. יותר זמן לבחון את עצמי מול המראה ולהתענג על המראה של הבוקר.

ריטואל קבוע של יומשישי: ארוחת בוקר רגועה, סיבוב גינה, סידורים, פגישות אקראיות עם אנשים שלא ראיתי מזמן, פטפוטים על הדברים הקטנים של החיים, התעניינויות, ארוחת צהרים משותפת עם בני המשפחה... מוצאת עצמי מתענגת על אלה.

שעה של שחייה,

סיאסטה של יום שישי, עם ערימת עיתוני השבת.

הגוף מגיב לאט לאט ומתמסר לתחושת הנינוחות. מרגישה את מתח השרירים מתפוגג לאיטו.

 

הנינוחות הזו לא מסתירה את סערת הרגשות שלי.

על זה אני לא יכולה להשתלט.

את זה אני לא יכולה להכניע

תחת התירוץ של סוף שבוע.

סערת הרגשות שלי לא יוצאת לחופשת סוף שבוע כשמגיע יום שישי.

 

נכתב על ידי , 21/5/2004 22:46   בקטגוריות מכירה את עצמי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-27/5/2004 06:37




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)