לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

טיפות של אהבה


 

כשהצטרפתי לפרוייקט של  ארז לא באמת ידעתי על מה אכתוב

במשך חודש וקצת אני מסתובבת בראש עם השאלה על מה לכתוב.

רעיונות באו והלכו.. שניים מהם נשארו איתי כל הזמן.

 

הדבר הראשון שחשבתי עליו הוא שאני רוצה לכתוב על המשימה של חיי - להיות אמא לילדי.

הורות זה משהו שנזרקתי אליו בלי הכנה מוקדמת ובלי להבין את גודל המשימה המוטלת על כתפי. תשעה חודשי הריון לא באמת מכינים אותך לחיים של "אחרי". החיים של "אחרי הלידה" לעולם לא יהיו  החיים ש"לפני". פתאום, ברגע אחד, הפכתי אחראית לגורלו של יצור קטן, מעצבת את חייו לטוב ולרע כשאני עצמי עוד קצת ילדה. כשהפכתי לאמא, לא בטוחה שהקדשתי לזה מחשבה והבנתי את המשמעות שלה.

עבורי זה היה סוג של ניסוי וטעיה. לפעול לפי החושים מבלי לדעת אם זה טוב או רע, נכון / לא נכון.

לדעת שאני פועלת היום אבל רק עוד המון שנים אדע את התוצאות....

לצפות בילדי בינקות, בילדות, בהתבגרות..... גם שותפה וגם עומדת מהצד ומתבוננת.

לראותם מתבגרים והופכים לאנשים של ממש – זה דבר מדהים באמת.

גם היום, כשהם כבר ממש גדולים, אני כמו עומדת מן הצד, צופה בהם ומתפעלת.

מתבוננת ורואה כיצד פועלים, מקבלים החלטות, מעצבים את חייהם כבוגרים – והכל כל כך נכון.

חושבת לעצמי, הם אנשים צעירים כל כך וכבר יודעים לשקול ולהעריך דברים, לעשות לעצמם סדר עדיפויות הנכון להם, לדעת לקחת מה שמתאים ולדחות מה שלא. להיות גם נהתנים וגם רצינים ואחראים. לרצות להנות מן החיים כל הזמן ולהפיק מהם את המיטב

ואני אומרת לעצמי: "רגע, רגע, איך הם יודעים? מי לימד אותם?"

ובמחשבה שנייה אני מתמלאת בגאווה ובבטחון ש"כנראה יש להם את זה" ולכן הם יודעים.

נדמה לי שאין תחושת גאווה גדולה מזו לאמא, לראות את גוזליה פורחים מהקן, אחרי שלמדו לעוף ועושים את צעדיהם בעולם הכי נכון שאפשר, מבחינתם, ולדעת שהם מאושרים.

 

 

אחר כך חשבתי שאני רוצה לכתוב על עצמי. להגיד פה לעצמי כמה מילים טובות.

במבט לאחור, כשאני מסתכלת על הדרך אותה עשיתי בחיי, על כל התחנות שעברתי ולאן הגעתי היום אני מאד גאה בעצמי. הישגי אינם מבוטלים בכלל.

השנים עשו לי רק טוב מכל הבחינות. חשה שיש בי הבשלות הנכונה, המאפשרת לי את היכולת להתחבר אל עצמי, אל רגשותי, לראות דברים כמו שנכון לי. לא לוותר על מה שחשוב לי, ביחד עם היכולת לתת ולהעניק לאוהבי ולאהובי – ברוחב לב ומתוך חדוות הנתינה והקבלה גם יחד.

ומי צריך יותר מזה?

בשבילי זה המון.

ואני שמחה על ההזדמנות הזו לכתוב את זה כאן.

 

נכתב על ידי , 22/5/2004 21:45   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-28/5/2004 15:51




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)