לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

כל כך קל לעשות אותי שמחה


 

רק כשהגעתי לרכבת גיליתי שיצאתי מהבית בלי כל הדברים שתכננתי לקחת

2 הספרים שאני קוראת לא היו בתיק (מתי בדיוק הספקתי להוציא אותם)

מחברת הרשימות שלי גם היא לא היתה שם.

גם את החומר שהכנתי לי לקרוא בדרך – שכחתי.

העיתון שתכננתי לקחת איתי בכלל לא הגיע

לפני שעה וחצי של נסיעה
"להתאפס, להתאפס" שמעתי את עצמי אומרת לי "אין מה לעשות כרגע. זה המצב"

"תחשבי יצירתי" אמר לי אותו קול

הרכבת של יום שישי זה בעיקר חיילים. ברכבת של יום שישי אין מזנון. אי אפשר להתארגן על עיתון ואי אפשר לבקש ממישהו 'חתיכת עיתון'.

כמה יצירתי אפשר לחשוב ביום שישי בבוקר ברכבת של השעה 7?

לא היו הרבה ברירות. בתור התחלה עד שיבוא לי איזה רעיון, הלכתי על סדר בתיק.

מזמן לא עשיתי סדר בתיק. סדר בתיק זה סוג של התעסקות בקודש הקודשים.

פתקאות עם מספרי טלפון, כפיות חד פעמיות, כסף קטן, עטים, שוברים של תשלומים בכרטיס אשראי, קבלות מהקניות, פתקאות של רשימות, טישו, מגבונים לחים, כרטיסי ביקור, מפתחות, כל מיני מחשבות על פתקאות שהלכו לי לאיבוד...

 

שיחת טלפון קטעה את הרגעים האלה. בשורה טובה על הבוקר.
אחר כך הייתי שמחה כל היום 
 

 

נכתב על ידי , 16/2/2007 23:18   בקטגוריות אמזונה בדרכים  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-24/2/2007 23:00




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)