לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

משהו קטן כזה


 

הליכה לבריכה זה סיפור של המון הכנות.

קודם כל הציוד לבריכה: הבגד-ים, כובע ים, משקפת, חלוק רחצה, הסנפירים לרגליים והסנפירים לידיים ועוד כל מיני אביזרים לשחייה..

אח"כ הציוד לאחרי. למקלחת: 2 מגבות, השמפו, הסבון, קרם לשיער, קרם לפנים, מסרק, בגדים ובגדים לאחרי המקלחת: מכנסיים, חולצה, תחתונים, חזיה... סוודר שלא להתקרר... 

כל ההתארגנות הזו לפעמים יכולה להוציא לי את החשק ללכת.

 

כשיצאתי אתמול בערב מהמקלחת שבבריכה הייתי כבר עייפה ורצוצה מכל הערב וגם רעבה. בעיני רוחי, כשאני מחטטת בתיק, כבר ראיתי את עצמי בבית מתכננת מה לאכול וכשאני כבר מתחילה להתלבש, חיפוש ארוך בתיק הבהיר לי שהפעם שכחתי את התחתונים.
אופס... מה עושים?

נזכרתי ברעיון ששמעתי פעם.

החלטתי ללכת בלי. כאילו שהיתה לי ברירה אחרת וככה הלכתי. זה היה מאד נעים. המגע של הבגד הגס ישר על הגוף היה כל כך נעים. הרבה יותר נעים ממה שחשבתי ... זה היה כל כך נעים שלא הבנתי איך לא גיליתי את זה קודם. כל הערב הסתובבתי בתחושה הנעימה הזו והתפלאתי שהייתי צריכה שמישהי במלתחה תגיד לי את זה במקרה בשביל לגלות את זה..

מדהים.  

 

נכתב על ידי , 7/3/2007 13:42   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-12/3/2007 00:05




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)