לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

מסיבת פיג'מות


היום באה אלי חברה להתארח, אירוח עם לינה מהיום ועד מחר ועד מתי שיתחשק לה..

"מה תעשו ביחד?" שאלה אותי חברה שלי
"מזתומרת? נעשה מסיבת פיג'מות" אמרתי והיא צחקה. מסיבת פיג'מות זה משהו שבדרך כלל אנחנו מייחסים לילדים קטנים.

יש כל מיני ביקורים שאני רגילה בהם.

יש ביקורים לזמן קצר, ארוחה וקפה ועוגה ונפרדים ויש ביקורים ארוכים עם לינה ויש ביקור של בני משפחה שבאים להתארח ולישון וזה יכול להיות קצר או ארוך לפי מה שמתחשק ויש וביקורים של חברים של הילדים שלפעמים זה נגמר בשינה ולפעמים לא. וביקור של חברים בדרך כלל בזוג או ביותר. אבל זה ביקור מסוג אחר.

ביקור של חברה.

זה אומר מיד שהביקור הזה הוא שלי ושאר בני המשפחה בזמן הזה זזים קצת הצידה. שאני צריכה לעשות תמרונים בינה לבינם. שהיחס הפעם ישתנה. פחות הם יותר היא.

שאני רוצה להעניק לה תשומת לב מיוחדת ככה שיהיה לה נעים וטוב ושתרגיש ככה ושתהיה לה חוויה טובה מהביקור. שתרצה לבוא עוד.

ובאמת מה נעשה ביחד?

נדבר. תהיה אינטימיות של שיחות קטנות של בנות. אני אקח אותה לכל מיני מקומות נחמדים בסביבה שלנו. ככל שיספיקו הזמן ומזג האוויר שהוא גרוע במיוחד היום. זה צריך להיות ככה שיהיה לה גם זמן לעצמה ושלא יהיה טו מאץ' התכרכרות סביבה. שיהיה נכון מינון בין הדברים. אני צריכה להיות מאד רגישה לזה.

באמצע השבוע אין יותר מדי מה לעשות באזור לנו. אולי ניסע לעיר הקרובה. נלך לאיזה בית קפה, אבל בית קפה זה בשביל לדבר וזה מה שממילא נעשה..

אח"כ חשבתי שאולי נלך קצת לבריכה לשחות ואח"כ נבלה בסאונה ובג'קוזי ונדבר..

ואז נחזור הביתה ונכין לנו ארוחת ערב ונשב לאכול אותה ביחד ונדבר..

אולי גם נעבוד קצת.

אבל מרוב עיסוקים לא נראה לי שיהיה לנו זמן לזה..

עכשיו שכאני כותבת את זה, נראה לי שזה הולך להיות ביקור מאד מעניין. בטח יהיה לי המון מה לספר.

 

נכתב על ידי , 15/3/2007 11:40   בקטגוריות מפגשים מהסוג הנהדר  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-31/3/2007 07:33




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)