לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2004

סוף העונה


 

סוף העונה עכשיו.
עונת הסיומים והפרידות.

עכשיו הכל נמכר בחצי מחיר
הדמעות, ההתרגשויות, הגרון הנחנק,
המילים המתאימות שאני אף פעם לא מוצאת כשצריך
המתנות של הסיום
ברכות היציאה לדרך חדשה

 

מחר מסיימת את הקורס שבו אני מלמדת
הסתיים הקורס שבו למדתי
שנת הלימודים מסתיימת עוד כמה ימים
נפרדת מאנשים שעבדו איתי
מאנשים שלמדו איתי
מאנשים שלימדתי
מכאלה שהיכרתי  


יש שצעדו איתי את כל הדרך
יש שצעדו איתי חלק מן המסלול
ויש כאלה שפגשתי לשבריר של שניה
ומאז הדרך שלי השתנתה 


כל כך הרבה התרוממות רוח
ופתאום - תחושה של ריק
מרגישה את הריקנות משתלטת עלי
מזדחלת אל תוכי
תחושה של סוף


רוצה למשוך את הסוף הזה עוד קצת
עוד קצת
שלא יהיה כך כך עצוב 


אבל, יש בסוף הזה גם משהו טוב 


זו הזדמנות להסתכל אחורה ולראות את כל הדרך שעשיתי
לראות היכן הייתי בהתחלה ואיפה אני נמצאת כעת - בקו הסיום
להיפרד מחלק מאנשים שדרכי עמם הסתיימה
הזדמנות לפגוש אנשים חדשים
וגם לפגוש מחדש את אלה שמהם אני לא נפרדת..
שאיתם הפרידה היא רק זמנית 


להתרגש מחדש בשנה הבאה:
בקורס הבא, את מי אפגוש שם?
לפתוח את עצמי להזדמנויות חדשות
להתנסויות חדשות
למסעות חדשים מרתקים
מה אגלה שם? מה אגלה על עצמי?
מה אלמד שלא ידעתי?
אוהבת את תחושת המסע אל הבלתי ידוע
וכבר מצפה לו 


וכשאני כותבת את זה כבר לא כל כך עצוב לי

 

נכתב על ידי , 16/6/2004 18:22   בקטגוריות למה לא?  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמית המכשף ב-5/7/2004 02:10




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)