לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

קסמי הודו


הודו

עוד כמה שעות ואני כבר לא כאן...

 

הנסיעה להודו הביאה המון המון תגובות.

בצד המון פרגון וברכות חמות לנסיעה מוצלחת בישרא וגם מחוץ לו

היו המון טיפים קטנים ששמחתי לקבל ואת כולם אספתי ברצון

המסר העקרי היה  שאשכח את כל מה שאני מכירה

ושאבוא לשם עם ראש פתוח לגמרי ועם מוכנות לקצב אחר

 

אבל

היה בתגובות גם משהו אחר –

היו שאמרו שאני אמיצה

היו שאמרו שהנסיעה להודו מפחידה

שאזהר

שמסוכן

שהודו מהלכת על המבקרים בה איימים..

היו שאמרו שהם מקנאים

שהיו מאד רוצים לבקר בה אבל אין להם האומץ

 

 

ואני שואלת ומקשה

האם זה בגלל שהודו מייצגת באיזשהו אופן את קסמי המזרח, שפועלים על כולנו בדרך זו או אחרת, על חלק מאיתנו בדרך של משיכה ואת האחרים דוחה?

הודו

עוד כמה שעות ואני כבר לא כאן...

 

הנסיעה להודו הביאה המון המון תגובות.

בצד המון פרגון וברכות חמות לנסיעה מוצלחת בישרא וגם מחוץ לו

היו המון טיפים קטנים ששמחתי לקבל ואת כולם אספתי ברצון

המסר העקרי היה  שאשכח את כל מה שאני מכירה

ושאבוא לשם עם ראש פתוח לגמרי ועם מוכנות לקצב אחר

 

אבל

היה בתגובות גם משהו אחר –

היו שאמרו שאני אמיצה

היו שאמרו שהנסיעה להודו מפחידה

שאזהר

שמסוכן

שהודו מהלכת על המבקרים בה איימים..

היו שאמרו שהם מקנאים

שהיו מאד רוצים לבקר בה אבל אין להם האומץ

 

 

ואני שואלת ומקשה

האם זה בגלל שהודו מייצגת באיזשהו אופן את קסמי המזרח, שפועלים על כולנו בדרך זו או אחרת, על חלק מאיתנו בדרך של משיכה ואת האחרים דוחה?

האם הודו היא כמו פאריז, בבחינת זה שהיא מייצגת את היציאה מגבולות הארץ ומהגבולות של עצמנו, אל הבלתי נודע?

או שהודו מייצגת את השאיפה הכמוסה לבלתי מושג,

את החלום שכל אחד מאיתנו היה רוצה להגשים יום אחד...?

 

הודו כמשל...

 

מקווה שיהיו לי יותר תשובות לכשאחזור...

 

ובינתיים –

שמרו על עצמכם.

עוד שבועיים וקצת ואני בחזרה כאן

 

 

 

 

נכתב על ידי , 23/7/2004 08:28   בקטגוריות המסע להודו  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה בהודו ב-27/7/2004 16:56




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)