לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

הודו - דרמסלה


 


דרמסלה
קצת למטה מגג העולם. מקום מושבו של הדלאי למה ורבים מגולי טיבט.
דרמסלה נטועה לה בנוף הררי משגע.
העיר פרוסה על פני גבעות רבות ולא ניתן בכלל לאמוד את הגודל שלה.
בכלל, כל המושגים שלי על עיר הלקוחים מן העולם המערבי מקבלים פה שינוי .
הערים פה מתרכזות ברחוב העיקרי שבו מתנהל לו גם השוק ומאחור נמצאות שכונות המגורים והאזורים
החקלאיים האחרים.
מזג האוויר שונה. קריר. יורד הרבה גשם. מפעם לפעם הגשמים נעצרים אבל מתחדשים לאחר כמה שעות.

 

יש פה המון ישראלים. הגיל הממוצע הוא בין 25 ל-28.
אנחנו נתקלות פה במבטי פליאה של הצעירים, השואלים אותנו אם באנו לבקר את הילדים שלנו.
תשובתנו כי באנו בלי הילדים ולא בגלל הילדים מזכה אותנו בקריאות התפעלות כמו: “בחיים לא הייתי חושב שאמא שלי תבוא להודו. כל הכבוד לכם…” ובאמת, גם אני חושבת כך.
הבילוי העקרי פה הוא שיטוט במקדש של הדלאי לאמה ובכל האזור שמסביב. וכן בשוק המקומי שבו יש המון עבודות אמנות שמקורן בטיבט ובקשמיר.
מעניין, שמתי לב לב שלעמים נרדפים יש בדרך כלל אמנות מאד צבעונית ובולטת כאילו באה להכריז כעל עצמה: “הנה אני כאן למרות הכל..”
ברחובות רואים פה המון נזירים. לא כולם בעלי מראה מקומי, חלקם אנשים שבאו מארצות אירופה וארה”ב ומצאו את יעודם בדת הזו. יש פה פסיפס מעניין של אנשים ושל צבעים.

 

והמזוודה?
אחת מהן תגיע כנראה הלילה
כנראה שזו המזוודה שלי.
השנייה – טרם אותרו עקבותיה
.
זו המזוודה של חברתי.

 

גם הזוגיות (שלי ושל חברתי) בינתיים טובה. אנחנו מאד נהנות ביחד.

 

תודה על התגובות שלכם. הן היו מחממות לב ובגללן אני שוב פה.

נכתב על ידי , 27/7/2004 19:26   בקטגוריות המסע להודו  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה מהודו ב-29/7/2004 19:10




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)