לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

תזכורות לעצמי


בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי לא פעם במצב שאני צריכה להזכיר לעצמי דברים.

החלטתי לעשות רשימה של הדברים שחשוב שאזכיר לעצמי מידי פעם - כדי שלא אתבלבל.

משהו כמו "הוראות שימוש":

 

הקצב הנכון לעשות דברים הוא הקצב המתאים לי ולא זה שמתאים לאחרים.

אני צריכה לזכור לא להיסחף אחר קצב שאינו מתאים לי....

ולעצור כשמתאים לי לעצור.

 

כשמישהו כועס – זה בגלל שכנראה נגעתי אצלו בנקודה שהקפיצה את הכעס.

עלי לזכור שהכעס הוא שלו – לא שלי...

וכך גם כשאני כועסת....

זה בגלל שנגעו בי בכפתורים האלה שמקפיצים....

זו הזדמנות לבדוק את הדברים עם עצמי...

מה כל כך הכעיס אותי ולמה...

 

תמיד יש לי אחריות. גם לעשייה וגם לאי-העשייה.

לפעמים האחריות היא בכך שאני לא מגיבה על הדברים.

בכך אני נותנת את הסכמתי בשתיקה.

אם אני לא מסכימה – כדאי שאגיד את זה...

 

לשמור דברים בבטן זה מתכון בטוח לכאבי בטן

הכי טוב לשים את הדברים על השולחן, ככה גלוי.

גם אם זה לא ממש נעים להשמיע ולשמוע.

כאב הבטן עובר כמעט מיד וזה כבר שווה...

 

אני לא יודעת לקרוא מחשבות. וגם לא כוונות נסתרות.

אם רוצים שאדע, שאבין – כדאי להגיד את זה הכי ברור שאפשר.

ככה גם אין טעויות בפרשנות, כי אני הבנתי ככה והוא התכוון אחרת...

 

עובדות זה משהו שלא ניתן להתווכח עליו.

פרשנות לעובדות זה משהו אישי.

אני לא אחראית לפרשנות של האחר.

 

ציפיות – זה משהו נורא אישי.

ציפיות גבוהות מביאות לאכזבות גדולות.

אני משתדלת להתאים את הציפיות שלי למציאות

למדתי שזה מתכון כמעט בטוח נגד התרסקויות....

 

הכי חשוב שאוהב את הדמות המשתקפת אלי במראה. כל בוקר

זה אומר שעלי להיות מחוברת אל עצמי ואל האמת הפנימית שלי..

אני יכולה לרמות את כולם אבל לא את עצמי...

על עצמי אני לא יכולה לעבוד...

באופן כללי, אני יכולה לאמר שאני אוהבת את הדמות המשתקפת אלי במראה

 

לא להיות בשליטה כל הזמן זה דבר נהדר.

שנים לקח לי להגיע לשם. לשחרר.

להבין שאפשר להסתדר גם בלעדי ושאני לא מוכרחה להיות בכל מקום

ומהרגע שאני שם – אני יותר מאושרת. הרבה יותר.

אני גם מבינה איזה מחירים שילמתי על הצורך הזה so-called

"להיות בשליטה".

 

אני אחראית רק על עצמי.

רק על עצמי.

רק על עצמי.

 

הערה: הפוסט הזה נכתב בלשון זכר אבל בהחלט ניתן לקרוא אותו גם בלשון נקבה...

 

 

נכתב על ידי , 2/9/2004 13:45   בקטגוריות מכירה את עצמי  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-20/5/2007 21:40




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)