לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

הדרמה של הפער


 

השבוע חזרתי לבריכה.

אחרי יותר מחצי שנה שכף רגלי לא דרכה במים.

זה היה מאד משונה.

השניה הזו של הפגישה עם המים היתה חלק מן הסיבות לזה שלא חזרתי לשחות. היתה פה דרמה. במשך חודשים דמיינתי את הגוף המצטמרר, את השניות האלה של מגע הגוף במים הקרים. הדרמה של הפער הזה היתה אצלי כל הזמן בראש. להפתעתי התברר לי שהמים חמים ולטעמי אפילו חמים מדי. באמצע השחיה זה ממש הפריע לי החום זה.

אחר כך חשבתי שזה יבוא לי בקלות, שהרי מאחורי שנים של שחיה, שאני רק קופצת למים וזהו. אני כמו דג. גם פה התברר לי שאני קצת נסחפת. לשחות אני יודעת אבל היה לי קושי בלארגן את הנשימות שיתאימו לקצב השחיה. לקח זמן עד שזה הסתדר ועד שזה לא הסתדר הרגשתי שאני משקיעה מאמץ רב וזה היה די מעייף.

והשרירים.. השרירים.. לשחיה  יש שרירים משלה. בגב, בידיים, בכתפיים. כל השעות שאני משקיעה על כל השרירים במכון כושר ובחוגים.. הכל התברר כ-useless, אלה ממש לא השרירים של השחיה. פתאום זה לא היה כזה קל.

תכף הבנתי את הרמז.

פרידות ארוכות מצריכות חזרות מתוכננות. איטיות. בהדרגה.

אי אפשר להתנהג כאילו אני ממשיכה מהרגע ההוא, לפני חצי שנה.

24 בריכות (בגלל המקום של החלוק זה חייב להיות מספר זוגי) ונפרדתי מהבריכה.

ואחר כך חזרתי אליה עוד

 

 

נכתב על ידי , 7/2/2008 06:57   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשמה תוהה ב-16/2/2008 18:23




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)