לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

נפגשת עם עצמי


לפעמים, אני מתפנה לפגוש את עצמי באמת.
להשתחרר לרגע מהעומס, מכל הדברים שמטרידים, לשאול את עצמי מה שלומי.
לחשוב על היום שהיה לי, על השבועות שעוברים עליי, על התקופה... להסתכל על החיים שלי.
לאן אני רוצה ללכת? אני בכיוון? מה כדאי לעשות?
זה לא משנה לי בכלל מה אני עונה, זאת פשוט התרגשות לפגוש את עצמי כל פעם מחדש.
לבחון נושאים משמעותיים בחיים מנקודות מבט שונות וליצור מולם בהירות, לשוחח עם עצמי ועם אחרים ולהציף דברים שנמצאים בפנים, לטוב או לרע.
להיפתח, להקשיב, להגיד, להתחבר, להיות... באינטימיות.
להרחיב את נקודת המבט שלי ולראות דברים מזווית חדשה, לגבש תובנות על הנושא או המצב שבחרתי ולהחליט מה אני רוצה לעשות ומה אני עושה.
 

לעצור לרגע מהמרוץ של החיים, לחשוב, להרגיש, לשאול שאלות... לשנות, ולו לרגע, את נקודת המבט שלי ולהתבונן פנימה.

 

ככה מתחיל שינוי כשאנחנו מוכנים להסתכל על הדברים מנקודת מבט אחרת.

נקודות מבט –  זה כל הסיפור!

 

נכתב על ידי , 24/2/2008 23:03   בקטגוריות מכירה את עצמי  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בדידות זמנית ב-4/3/2008 17:17




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)