לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אני מרוצה


 בבוקר אני קובעת זמן עם עצמי. חצי שעה ביום. זה הזמן הקבוע שלנו. שלי עם עצמי. זמן סגור. כמו פגישה שסגורה ביומן. פגישה עם עצמי. עצמי זקוק לזה. נואש לזה. מגיע לו. אני קמה מוקדם בבוקר במיוחד כדי להיפגש עם עצמי. חצי השעה הראשונה בבוקר מוקדם מוקדשת לביחד שלנו. אני יוצאת מהבית, מסתובבת בגינה, הולכת  להביא את העיתון, עושה לי קפה ויחד אנחנו מבלים את הזמן הראשון של הבוקר. בזמן הזה, העולם בשבילי עומד מלכת. אני משקיפה על העולם והוא משקיף עלי בחזרה אני לא חושבת על המשך היום, אני חושבת רחוק. אני מפליגה עם מחשבותיי למקומות בלתי נראים, בלתי מושגים. אני חולמת מייחלת, מקווה. חצי שעה ביום אני מקדישה לעצמי. רק לעצמי. אחרי זה אני מוכנה להסתער על העולם.

 

המחשבות שלי התגלגלו לשבוע שעבר. המתבגר בחו"ל. היה פה שקט שאני לא רגילה אליו. מידי פעם עברתי אצלו בחדר. השקט שהיה שם הפתיע אותי. כל כך אנטיתזה לאינטנסיביות, לקצב, לרעש שאנחנו חיים בתוכם כשהוא בבית. זה היה שקט טוב אבל גם התגעגעתי. זה היה געגוע עם שמחה על הריחוק. הלילה הוא יחזור.  

 

המחשבות התגלגלו גם לשינויים שהתחוללו אצלי לאחרונה. המקום שאני עוזבת ושממנו נולדו כמה דברים נחמדים, הפרוייקט המעניין שאני עוסקת בו לאחרונה וגם געגועים למה שהיה ונגמר. הגעגוע הוא חלק ממני.

 

היו לי המון תכניות לשבוע הזה, אני מסיימת אותו עם מאזן אפס. טוב, לא אפס ממש אבל בהחלט לא משהו להתגאות בו מבחינת ההספקים. אני חושבת שמה שהייתי זקוקה לו יותר מכל זה להורדת הילוך ואת זה עשיתי ממש טוב. אני מרוצה.

 

בשבוע הבא הכל יהיה בקצב אחר. אולי בדרך אני אספיק לעשות סדר בניירות...

ותראו איך מישהו חשב עלי. את זה מצאתי ב"הארץ". נחמד לחשוב שזה לא רק אצלי ככה, אם כי במחשבה שניה, מה זה עוזר לי? אף פעם לא התנחמתי מזה שגם לאחרים לא קל.

 

 


 

 


נכתב על ידי , 31/7/2008 12:58   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של luli ב-1/8/2008 06:31




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)