לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

מילא


מילא שהוא הולך לישון כשאני קמה וכשאני הולכת לישון, אלה לא בדיוק 'תנאים של שינה' שזה אומר שאני ישנה בתנאים של להתעורר ולהירדם ולהתעורר ולהירדם ושוב להתעורר ולהירדם...

 

מילא שאני מגלה בבוקר שכל האוכל שהכנתי ליומיים הבאים נגמר בסעודות של אמצע הלילה, ושהם פושטים על המקרר ועל המזווה כמו עדת זאבים בסרט "הנשרים פשטו עם שחר" (רגע, זה בכלל לא אותו סרט..) ואם נשאר משהו אז הם מחסלים את זה במהלך היום...

 

מילא שהוא נוסע וחוזר ובא הולך ושוב נוסע ושוב חוזר והקילומטראז באוטו יוצא משליטה..

 

מילא שסל הכביסה מתמלא כמעט מחדש בדקה שגמרתי לכבס את הכל

 

מילא

 

את כל זה אני מוכנה לקבל יחסית בשקט.

 

אבל לקום בשש בבוקר ולרדת סתורת שיער בלבוש לא כל כך הולם (בלשון המעטה) ולגלות שבסלון ובמטבח ישובים להם מעדנות 3 בחורים צעירים (הגיל ממוצע 18+-) שקועים להם באיזה משחק מחשב ועוד אחד מהם ישוב בשירותים – זה כבר יותר מדי. ממש יותר מדי.

 

חטפתי שוק. אני רגילה שהבוקר הוא שלי. אני מתחלקת בו רק עם עצמי. לקח לי חצי יום להתאפס.

 

"עד כאן" אמרתי לו בערב "עד כאן! בבוקר כשאני קמה אני לא רוצה לראות פה אף אחד, שמעת? אף אחד"

 

נכתב על ידי , 12/8/2008 23:13   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות, מתבגרת עם הילד  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשמה תוהה ב-18/8/2008 09:41




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)