לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

תפילת יום הולדת


אלוהים שלי אשר מאחורי הברוש
זה שברוח לרגע נרעד
אלוהים שלי, השעה שלוש
יום שלישי, שנת אלפיים ושמונה
ולי יש היום יום הולדת
תל אביב, השעה שלוש
לא בכל יום אני נולדת
ולא בכל יום אתה מאחורי הברוש...

אני אוהבת את הימים שלפני היומולדת שלי. יש לי תחושה שכל העולם מתרגש יחד איתי.

אתר birthday alarm  שולח התראה ראשונה להזכיר לי שבוע לפני (אם במקרה שכחתי..) 

First Reminder for your Birthday on Tuesday August 19th

 

אחרי יריית הפתיחה הזו מגיעים המכתבים:

·         הבנק מברך אותי ליום ההולדת ומציע לי להכיר את "תכנית העמלות החדשה".

·         קרן ההשתלמות מברכת אותי באריכות ימים ומודה לי על כך "שהשארת את הכסף אצלנו שנוכל להשתעשע בו קצת".

·         מועדון הלקוחות של הסופר מברך אותי על זה שאני לקוחה נאמנה ומקפידה לבוא אליהם כל שבוע.

·         מועדון לייף סטייל מעניק לי מתנה ומזכיר לי שאם לא אעשה מס' פעולות קבוע יקחו לי את המתנה.

·         מועדון הלקוחות של המשביר מברך אותי בברכות רבות וממליץ לי לבקר אצלם כי בדיוק יש מבצעים שווים שיגרמו לי לאושר.

·         החבר'ה מכרטיס האשראי מודים לי על זה שעמדתי בהבטחתי ולא ירדתי מהתקרה שסיכמנו עליה

·         קופת החולים מברכת אותי "באריכות ימים" ומודה לי על זה שאני בריאה וחוסכת לקופה הוצאות.

·         חברת הביטוח מזכירה לי שהחיים יפים בזכות הפוליסה שרכשתי אצלם (כולה ביטוח לאוטו)

לא ידעתי שאני חברה כל כך מוערכת. מזל שיש יומולדת...

 

אלוהים שלי, אשר מאחורי הברוש
זה שהרכין את ראשו אל ראשי
אלוהים שלי, כבר אחרי שלוש
ואצלי זה כבר קצת אחרי שלושים
טוב, אז יש לי היום יום הולדת
טוב, אז מה, אז מה יש?
אז מה אם חלפה עוד שנה?
בגלל זה מוכרחים מתנה ?
(כתבה: תרצה אתר)

אני אוהבת את ההפתעות שהיום הזה מביא.  

נכתב על ידי , 19/8/2008 00:05   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-26/8/2008 18:56




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)