לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2020    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נפל דבר


 

כבר כמה ימים שאני מתנהגת כאילו כלום לא קרה.

אני מתנהגת כאילו הכל כרגיל. באה והולכת. קמה בבוקר והולכת לישון בערב. מתנהלת בשגרה הרגילה. עבודה. טלפונים, ניירות. פגישות.

כאילו שאם אני מתנהגת ככה אז באמת הכל כרגיל.

אבל אני יודעת שלא.

מאז יום שני. מאז שהבאתי לו את הצו גיוס מהדואר.

הוא שמח.

בימים הראשונים התעלמתי. הדחקתי את זה לגמרי. שכחתי בכלל שזה קרה. כאילו מישהו עשה לי דליט על המוח ועל המחשבות.

אחר כך זה התחיל לחלחל לי לאט לאט לתוך ההכרה. לתוך המציאות שלי. אני מתעוררת עם המחשבות האלה מוקדם בבוקר.

יש לי ניסיון לא טוב עם הצבא. לא טוב בכלל.

נכון. כולם אומרים לי שזה לא דומה ושאי אפשר להסיק ממקרה אחד על הכל. ומה שהיה לא מעיד על כלום. בהיגיון שלי, את כל זה אני יודעת.

אבל בתוך כל הדיבור הזה, אני מרגישה בתחושות שלי שאיבדתי את האמון שלי בצבא כגוף. באנשים. במפקדים. בתהליך קבלת ההחלטות. בהצהרות שלהם שאני יכולה להיות רגועה כי זה המקום הכי בטוח להיות בו ושהם ישמרו לי על הילד.

איך משקמים מחדש אמון שנשבר? 

 

נכתב על ידי , 29/3/2007 07:35   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות, ביקורת, פסימי  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דר' אסתיה חוטר גזע ב-25/4/2007 10:47
 



104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)